دانلود تیک تاک در فصل اول ۲۰22 رکورد شکنی کرد

محبوبیت تیک تاک در فصل اول سال جاری میلادی باعث شد تا این پلتفرم پر دانلود ترین اپلیکیشن در فصل اول ۲۰۲۲ به شمار رود پس از آن اینستاگرام واتساپ و تلگرام در رده های بعدی قرار دارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در فصل اول سال ۲۰۲۲ بیشترین دانلود به پلتفرم […]

محبوبیت تیک تاک در فصل اول سال جاری میلادی باعث شد تا این پلتفرم پر دانلود ترین اپلیکیشن در فصل اول ۲۰۲۲ به شمار رود پس از آن اینستاگرام واتساپ و تلگرام در رده های بعدی قرار دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در فصل اول سال ۲۰۲۲ بیشترین دانلود به پلتفرم تیک تاب تعلق دارد. پس از آن پر دانلود ترین اپلیکیشن ها اینستاگرام، واتساپ و تلگرام بودند. به نظر می رسد رشد سریع تیک تاک همچنان ادامه داشته و محبوبیت آن نیز به عنوان یک شبکه اجتماعی در حال افزایش است.

 تعداد دانلودهای جهانی این برنامه در فصل اول 2021 از سه و نیم میلیارد بار گذشت. در حال حاضر تنها ۵ اپلیکیشن در دنیا توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند که تیک تاک به عنوان پنجمین اپلیکیشن شناخته شده است. تعداد دانلودهای تیک تاک در فصل اول ۲۰۲۲ نیز حدود ۱۷۵ میلیون بار بوده است. دانلود آن در ۹ فصل اخیر به مرز ۱۰ میلیون دانلود رسید در حالی که یوتیوب تنها در هشت فصل اخیر به چنین آماری دست پیدا کرده است. از سال ۲۰۱۸ تاکنون نیز هیچ اپلیکیشنی نتوانسته از نظر تعداد دانلود از تیک تاک پیشی بگیرد.

بسیاری به دنبال دلایل محبوبیت تیک تاک بوده اند. از مهمترین آنها می‌توان به الگوریتم منحصر به فرد، میزبانی از جوامع بسیار و پرداختن به ترندهای روز اشاره کرد. تغییرات اخیر ایجاد شده در این اپلیکیشن نیز باعث افزایش محبوبیت آن شده است.

تیک تاک در آسیا از محبوبیت بیشتری برخوردار است. به طوری که در فصل اول سال ۲۰۲۲ تعداد دانلودهای آن نسبت به فصل آخر سال ۲۰۲۱ با رشد ۱۱ درصدی همراه بوده است. دانلود این اپلیکیشن در بزرگترین بازار خود در آسیا یعنی هند مسدود شده اما با این وجود این اپلیکیشن توانسته در آسیا رتبه سوم پردانلودترین را کسب کند. به طوری که تیک تاک در آسیا و در اپ استور در رتبه اول قرار گرفته و در گوگل پلی رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال