تیم کوک در برابر تهمت‌های انحصارطلبی نسبت به اپ استور واکنش نشان داد

تیم کوک مدیر عامل اپل که در جلسه رسیدگی به انحصار طلبی شرکت‌های فناوری حضور داشت در برابر تهمت‌های وارده به این شرکت و انحصار طلبی در اپ استور واکنش نشان داد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، تیم کوک در این جلسه اعلام کرد شرکت اپل برای جذب توسعه دهندگان تلاش بسیاری داشته و […]

تیم کوک مدیر عامل اپل که در جلسه رسیدگی به انحصار طلبی شرکت‌های فناوری حضور داشت در برابر تهمت‌های وارده به این شرکت و انحصار طلبی در اپ استور واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، تیم کوک در این جلسه اعلام کرد شرکت اپل برای جذب توسعه دهندگان تلاش بسیاری داشته و وی این تلاش را به مبارزه خیابانی برای کسب سهم از بازار تشبیه کرد. همچنین کوک اعلام کرد سیستم عامل اندروید، محصولات مبتنی بر ویندوز و کنسول‌های بازی نظیر پلی استیشن همگی رقبای اپ استور محسوب می شوند.

تیم کوک در جلسه رسیدگی به انحصار طلبی شرکت اپل گفت: رقابت زیادی برای جذب توسعه دهندگان وجود دارد. بدین ترتیب ما رقابت سنگینی را چه در جذب مشتری و چه در جذب توسعه دهنده داریم. این رقابت به حدی است که می‌توان آن را به مبارزه خیابانی برای کسب سهم از بازار تشبیه کرد.

هنک جانسون از کنگره دموکرات آمریکا در مورد پروسه حذف برنامه ها از اپ استور و یا دریافت پورسانت این شرکت برای انتشار برنامه ها از کوک پرسید، قدرت بسیار زیاد اپل تعیین می کند که کسب و کارهای کوچک رشد کنند. همچنین اپل می تواند تعیین کند چه برنامه هایی مجوز قرارگرفتن در اپ استور را دریافت میکنند. همچنین جانسون اپل را متهم به تبعیض بین توسعه‌دهندگان کرد و اعلام داشت که این شرکت به طور دلخواه و در مواقع خاص قوانین این فروشگاه را اجرا می کند.

تیم کوک در دفاع از اپل با اشاره به قوانین واضح و شفاف این شرکت با توسعه دهندگان گفت: اپل با اهمیت به حریم خصوصی و کیفیت تمامی اپ ها را بررسی کرده و قوانین را برای همه یکسان می داند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال