تیم کوک به سمت رئیس هیئت مشاوره‌ی دانشکده‌ ای در چین منصوب شد

تیم کوک ، مدیر عامل اپل به‌عنوان رئیس هیئت مشاوره‌ی دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت دانشگاه چینهوا در شهر پکن انتخاب شده است. این خبر از سوی رسانه های محلی چین منتشر شده و قرار است این فرد به مدت سه سال در این منصب فعالیت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز […]

تیم کوک ، مدیر عامل اپل به‌عنوان رئیس هیئت مشاوره‌ی دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت دانشگاه چینهوا در شهر پکن انتخاب شده است. این خبر از سوی رسانه های محلی چین منتشر شده و قرار است این فرد به مدت سه سال در این منصب فعالیت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، تیم کوک اخیرا در جلسه ای خاص درباره همین موضوع در چین حضور یافته و اظهاراتی را در این زمینه مطرح کرده است.تیم کوک به‌عنوان رئیس هیئت مشاوره دانشکده اقتصاد و مدیریت چینهوا انتخاب شده است. به‌علاوه چندین فرد از مقامات دولتی رسمی چین نیز سابقه‌ی حضور در هیئت یادشده را دارند. شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین، یکی از افرادی است که در این دانشکده حضور دارد. وی پیش از این از دانشگاه چینهوا به عنوان هاروارد چین یاد کرده بود.

کوک از سال 2013 به عنوان عضو مشاور در این دانشگاه حضور داشته و اکنون توانسته است به‌ عنوان رئیس هیئت مشاوره‌ انتخاب شود. این اقدام با انتقادهایی همراه بوده است. اگر چه کوک تنها مدیر عاملی نیست که به این سمت منصوب میشود اما با توجه به جدال های اخیر بین چین و امریکا ، افراد زیادی ممکن است به این دلیل به او انتقاد کنند. کوک اکنون زیر ذره بین منتقدان قرار گرفته است. پیش از این نیز شرکت اپل به دلیل همکاری با دولت چین در حذف یک اپلیکیشن خاص از پلی استور مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال