تیم کوک به عنوان دومین مدیر پردرآمد در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ شناخته شد

تیم کوک مدیر عامل اپل با درآمد سالانه   33.7میلیون دلار به عنوان پردرآمدترین مدیر عامل در سال ۲۰۱۹ شناخته شده است بخش بالایی از درآمد این شخص مربوط به افزایش قیمت سهام اپل در سال گذشته می باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از بلومبرگ، در فهرست سالیانه ای که درآن […]

تیم کوک مدیر عامل اپل با درآمد سالانه   33.7میلیون دلار به عنوان پردرآمدترین مدیر عامل در سال ۲۰۱۹ شناخته شده است بخش بالایی از درآمد این شخص مربوط به افزایش قیمت سهام اپل در سال گذشته می باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از بلومبرگ، در فهرست سالیانه ای که درآن پرداختی های سال ۲۰۱۹ مشخص شده آمده است تیم کوک مدیر عامل اپل حقوق کمتری نسبت به مدیران و شرکت های بزرگ دیگر دریافت می کند اما پاداش ها و افزایش ارزش سهام شرکت باعث شده است که میزان درآمد وی به بالاترین حد ممکن در سال ۲۰۱۹ برسد. تیم کوک پس از ایلان ماسک به عنوان پردرآمدترین مدیرعامل در آمریکا شناخته می شود.

در فهرست آماری منتشر شده توسط بلومبرگ مشخص است که ایلان ماسک بیشترین درآمد را در بین مدیران آمریکایی کسب کرده است. فاصله وی تا تیم کوک اختلاف درخور توجهی را نشان می دهد. در این گزارش آمده است که استارتاپ های ایلان ماسک بخش عظیمی از درآمد وی را به وجود آورده اند. ایلان ماسک در سال ۲۰۱۹ بیش از 593.3 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

در رتبه بعدی تیم کوک قرار دارد که توانست و 1۳۳.۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ درآمد کسب کند. این اطلاعات از طریق داده های رسمی اپل جمع آوری شده است. در این داده ها آمده است که تیم کوک نسبت به مدیران دیگر شرکت های بزرگ حقوق بسیار پایینی دریافت کرده است. اما بخش بزرگی از درآمد وی مربوط به رشد ارزش سهام اپل بوده است. رتبه سوم به تام رات لج، مدیرعامل شرکت چارتر تعلق گرفته که توانسته در سال  گذشته ۱۱۶ میلیون دلار درآمد کسب کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال