فریم تیتانیومی در آیفون ۱۵ پرو آن را سبک تر و مقاوم تر خواهد کرد

منابع آگاه اعلام کردند اول در ساخت آیفون ۱۵ پرو از تیتانیوم گرید ۵ استفاده کرده است. این ماده از فولاد ضد زنگ سبک تر و مقاوم تر بوده و به همین دلیل آیفون ۱۵ پرو نیز با این قابلیت ها عرضه خواهد شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آیفون ۱۵ اپل […]

منابع آگاه اعلام کردند اول در ساخت آیفون ۱۵ پرو از تیتانیوم گرید ۵ استفاده کرده است. این ماده از فولاد ضد زنگ سبک تر و مقاوم تر بوده و به همین دلیل آیفون ۱۵ پرو نیز با این قابلیت ها عرضه خواهد شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آیفون ۱۵ اپل با تغییرات زیادی عرضه میشود. یکی از آنها نوع فریم به کار رفته در مدل پرو این دستگاه است. همه مدل های این آیفون همراه با جزیره پویا خواهند بود. اما مدل های پرو و پرو مکس با تغییرات بیشتر و ویژگی های بهتر عرضه میشوند. زیرا قراراست مدل های رده بالا بیشتر از مدل های استاندارد مورد توجه کاربران قرار بگیرند.

پیش از این گزارش هایی در رابطه با استفاده از فریم تیتانیومی در آیفون ۱۵ منتشر شده بود. اکنون منابع آگاه در بازار اعلام کردند مدل های پرو این گوشی دارای فریمی از جنس تیتانیوم گرید ۵ است که نسبت به فولاد ضد زنگ ویژگی های بهتری ارائه میکند. این منابع می گویند به کارگیری تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ مزایای بسیاری را برای مدل های پرو آیفون ۱۵ به ارمغان آورده است. علاوه بر کیفیت ساخت، دوام این دستگاه ها نیز افزایش خواهد داشت. احتمالا مدل های ساده همچنان با فریم فولاد ضد زنگ عرضه خواهند شد.

این نوع از تیتانیوم دارای مقاومت بیشتری بوده و باعث می‌شود تا دستگاه نیز دوام بالاتری داشته باشد. درجه ۵ قوی‌تر و سبک‌تر از پوداد ضد زنگ بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا دستگاه ساخته شده با آن نیز سبک‌تر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال