اینفوگرافیک: پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های موبایلی دنیا را بشناسید

در خبرهای گذشته اطلاعاتی در مورد افزایش میزان استفاده کاربران از برنامه و اپلیکیشن‌های موبایلی طی ماه‌های پیشین، منتشر شده بود. در آماری که در این زمینه به دست آمده بود به طور متوسط کاربران ساکن در ایالات متحده بیشتر از 40 ساعت در یک ماه را به استفاده از برنامه‌های مورد علاقه خود اختصاص می‌دهند. […]

در خبرهای گذشته اطلاعاتی در مورد افزایش میزان استفاده کاربران از برنامه و اپلیکیشن‌های موبایلی طی ماه‌های پیشین، منتشر شده بود. در آماری که در این زمینه به دست آمده بود به طور متوسط کاربران ساکن در ایالات متحده بیشتر از 40 ساعت در یک ماه را به استفاده از برنامه‌های مورد علاقه خود اختصاص می‌دهند. از طرفی تعداد برنامه‌های نصب شده و مورد استفاده این سری از کاربران نیز از سال 2012 با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده است. در واقع در این حوزه کاربران به طور متوسط 27 برنامه را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از آن استفاده می‌کنند.

اما در این میان شاید سوال شما این باشد که چه برنامه‌هایی در این سری بیشترین استفاده را در این طیف از کاربران داشته‌اند؟ براساس اطلاعات بدست آمده از سوی سازمان SensorTower که توسط وب‌سایت خبری ReCode منتشر شده است، برنامه‌هایی که در صدر لیست محبوبیت‌ترین اپلیکیشن‌های موبایلی قرار دارند از جمله مشهورترین آنها نیز هستند و در واقع تقریبا تمامی آنها را می‌شناسیم. در ماه مِی شرکت‌های گوگل، فیسبوک و همچنین توییتر، بیشترین آمار دانلود برنامه‌ها را به خود و اپلیکیشن‌های منتشر شده در این حوزه اختصاص داده‌اند. شرکت فیسبوک با در اختیار داشتن چهار برنامه محبوب در بین پنج برنامه اول، بهترین و موفق‌ترین شرکت در این حوزه به شمار می‌آید.

در تصویر زیر شاهد لیست محبوب‌ترین برنامه‌های موبایلی دنیا در ماه مِی سال 2016 هستید:

chartoftheday_5055_top_10_apps_in_the_world_n

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال