با 10 تلفن‌هوشمند اندرویدی برتر در تست‌های مختلف آشنا شوید!

زمانی که صحبت از توانایی و عملکرد تلفن‌های هوشمند می‌شود، معمولا دو راه کلی برای برخورد با این موضوع وجود دارد. اولین راه، مراجعه به نتایج تست‌ها و بنچمارک‌های مختلف بوده که می‌تواند تا حد زیادی نتایج تلفن‌های مختلف را نشان دهد اما دومین راه، تجربه‌ی شخصی و تست تلفن توسط خود فرد است که […]

زمانی که صحبت از توانایی و عملکرد تلفن‌های هوشمند می‌شود، معمولا دو راه کلی برای برخورد با این موضوع وجود دارد. اولین راه، مراجعه به نتایج تست‌ها و بنچمارک‌های مختلف بوده که می‌تواند تا حد زیادی نتایج تلفن‌های مختلف را نشان دهد اما دومین راه، تجربه‌ی شخصی و تست تلفن توسط خود فرد است که هر کدام، مشکلات و مزایای خود را دارند.

یکی از ایراداتی که روش دوم دارد، این است که شاید یک تلفن میان‌رده هم در تست شما موفق و قدرتمند ظاهر شود اما این موضوع نمی‌تواند توانایی آن تلفن و یا به صورت کلی هر وسیله‌ی دیگری را به صورت صحیح نشان دهد. از طرفی، استفاده از بنچمارک‌ها نیز علاوه بر داشتن مزیتی همچون اعداد و ارقام و داشتن مقدار نیز نمی‌تواند چندان ایده‌آل باشد چرا که معمولا امتیازی که برای هر محصول در نظر گرفته می‌شود، به صورتی ترکیبی از دو نرم‌افزار مشهور AnTuTu و GFXBench بوده و شاید بسیاری از افراد، این موضوع و نتیجه‌ی آن را قبول نداشته باشند. به هر صورت، در حال حاضر، بهترین شکل برای تشخیص برتری سخت‌افزاری یک تلفن هوشمند، استفاده از همین تست‌ها و نتایج آنها بوده و می‌تواند با پیشرفت‌ها و بهینه‌سازی‌هایی که در این نرم‌افزارها انجام شده، نتایج بهتر و واقعی‌تری را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

در این تست، دو نرم‌افزار AnTuTu و GFXBench مورد استفاده قرار گرفته‌ که AnTuTu، با آزمایشی جامع از تلفن و آزمایش هر بخش، می‌تواند اطلاعات خوبی را از آن در اختیارمان قرار داده و GFXBench نیز با تست سخت‌افزار و توانایی تلفن هوشمند در اجرای بازی‌های سنگین، می‌تواند معیاری مناسب برای این بخش باشد. در ادامه می‌توانید لیست تلفن‌هایی را که در این تست مورد بررسی قرار گرفته، مشاهده نمایید:

1. Samsung Galaxy S6 Edge > AnTuTu Score: 69019
2. HTC One M9 > AnTuTu Score: 56690
3. Google Nexus 6 > AnTuTu Score: 49480
4. Meizu MX4 > AnTuTu Score: 49154
5. Motorola DROID Turbo > AnTuTu Score: 48412
6. Samsung Galaxy Note Edge > AnTuTu Score: 46284
7. HTC Butterfly 2 > AnTuTu Score: 45570
8. Motorola Moto X 2014 > AnTuTu Score: 44511
9. Sony Xperia Z3 Compact > AnTuTu Score: 43911
10. Samsung Galaxy Alpha > AnTuTu Score: 42896

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال