10 اپلیکیشن برتر تناسب اندام برای اندروید

روز به روز شاهد جا افتادن بیشتر گجت‎های پوشیدنی مخصوص تناسب اندام هستیم افرادی که این گجت‎ها را بر تن دارند نیاز به یک اپلیکیشن نصب شده بر روی دستگاه‎های خود نیز خواهند داشت تا به گجت‎ها اجازه‎ی متصل شدن به آن و دنبال کردن داده‎های سلامت کاربر را بدهند. هر گجت با برند خاص […]

روز به روز شاهد جا افتادن بیشتر گجت‎های پوشیدنی مخصوص تناسب اندام هستیم افرادی که این گجت‎ها را بر تن دارند نیاز به یک اپلیکیشن نصب شده بر روی دستگاه‎های خود نیز خواهند داشت تا به گجت‎ها اجازه‎ی متصل شدن به آن و دنبال کردن داده‎های سلامت کاربر را بدهند.

هر گجت با برند خاص دارای اپلیکیشن همراه مربوط به خود نیز است، و گرچه می‎توانید به دنبال گشتن برای جایگزین‎های دیگر نیز باشید، ولی اگر می‎خواهید در حال حرکت از گجت خود بیشترین بهره را ببرید یک اپلیکیشن همراه خاص آن گجت چیزی است که نیاز دارید.

ما لیستی از 10 تا از بهترین اپلیکیشن‎های تناسب‎اندام برای اندروید را گرد‎هم‎ آورده‎ایم که شما می‎توانید برای رسیدن به تناسب‎اندام ایده‎آل خود از آن‎ها استفاده کنید.

اپلیکیشن Misfit

اپلیکیشن Misfit

شروع این لیست با اپلیکیشن همراه برای یا محصول Misfit Flash و یا Misfit Shine است. همان‎‏طور که می‎توان انتظار داشت، این اپلیکیشن به شما اجازه‎ی دنبال کردن اهداف روزانه و هم‎چنین اهداف ماهانه و هفتگی، مشاهده‎ی روند فعالیت‎های بدنی شما را می‎دهد و از طریق مسیریابی آسان بین زبانه‎های مختلف در اپلیکیشن می‎توان به همه چیز دسترسی داشت.

دانلود از ‎پلی‎گوگل

اپلیکیشن  Polar-Flow

اپلیکیشن Polar-Flow

اگر جزو آن‎دسته از افرادی هستید که گجت‎های تناسب‎اندام شرکت Polar نظیر Loop، Loop 2، Loop Crystal، A300 و دیگر محصولات آن را برگزیده باشید، پس یقینا به این اپلیکیشن نیاز خواهید داشت.

رابط کاربری این اپلیکیشن به شما اجازه می‎دهد در یک نگاه بر اساس روز، هفته یا ماه اطلاعات مختلف را بررسی کنید و شما می‎توانید از آن به منظور مشاهده‎ی زمان فعالیت خود استفاده کرده و هم‎چنین هشدارهایی مبنی بر عدم داشتن فعالیت برای بلند شدن و حرکت کردن دریافت کنید که خود گجت نیز باید این هشدارها را ارسال کند.

دانلود از ‎پلی‎گوگل

اپلیکیشن Mi-Fit

اپلیکیشن Mi-Fit

این اپلیکیشن مخصوص افرادی است که گجت‎های سلامت شرکت شیائومی نظیر دست‎بند Mi Band را خریده‎اند. این اپلیکیشن در مقایسه با سایرین اینترفیس زیبایی دارد، گرچه قابلیت‎های استانداردی در آن نیز دیده می‎شود نظیر اطلاعات مربوط به فعالیت‎بدنی‎تان، شما هم‎چنین می‎توانید از این اپلیکیشن به منظور برقراری هشدارها و هم‎چنین بررسی و دنبال کردن کیفیت خوابتان و مشاهده‎ی میزان خواب خود بر اساس ساعت و دقیقه، استفاده کنید.

دانلود از ‎پلی‎گوگل

اپلیکیشن  Nabu

اپلیکیشن Nabu

برای آ‎ن‎دسته از افرادی که گجت Razer Nabu یا Razer Nabu X را دارند باید بگوییم که اپلیکیشن جدید و پیشرفته‎تر Nabu از داشبوردی مخصوص  پیش‎نمایشی از تمامی موارد میزان گام‎های طی شده، کالری‎های سوزانده‎ شده، فاصله، ساعت‎های خواب و دقایق فعالیا در اختیار شما می‎گذارد و اگر بخواهید بخواهید از یک دید گسترده‎تر نگاهی به اوضاع داشته باشید می‎توانید داده‎های مربوط به فعالیت خود را به صورت هفتگی، روزانه و یا حتی سالانه مشاهده کنید.

دانلود از پلی‎گوگل

اپلیکیشن Garmin Connect Mobile

اپلیکیشن Garmin Connect

کاربران Garmin Vivofit، Garmin Vivosmart و دیگر ساعت‎ها یا گجت‎های سلامت شرکت Garmin با استفاده از اپلیکیشن Garmin Connect Mobile قادر به این خواهند بود که از صفحه‎ “روز من” مواردی نظیر تعداد گام‎های طی شده، میزان خواب، کالری‎های سوزانده‎ی شده‎ بابت فعالیت‎های انجام شده و میزان کالری‎هایی که هنوز باید سوزانده شود را مشاهده کنند و این بخش هم‎چنین به شما نقشه‎ای از مسیری که در طول تمرین طی می‎کنید را به همراه داده‎هایی نظیر میانگین سرعت و افزایش وزن را نشان می‎دهد.

دانلود از گوگل‎پلی

اپلیکیشن Google Fit

اپلیکیشن Google Fit

اپلیکیشن Google Fit ممکن است مخصوص یک برند خاص طراحی نشده باشد، ولی توانایی جمع‎آوری داده‎های سلامت شما را دارد و با چندین اپلیکیشن تناسب‎اندام سازگار است و باعث می‎شود اگر می‎خواهید تمامی داده‎های خود را در یک جا داشته باشید، بسیار این قابلیت مفید باشد.

از گوگل‎پلی دانلود کنید

اپلیکیشن Microsoft Health

اگر دست‎بند هوشمند Microsoft Band یا Microsoft Band 2 را انتخاب کرده باشید، اپلیکیشن Microsoft Health بهترین دوست شما در این‎جا خواهد بود. اگر   از این اپلیکیشن به منظور تعیین اهداف استفاده می‎کنید، می‎توانید تمامی فعالیت‎هایی که در رابطه با این آن‎ها داشته‎اید را روی صفحه‎ی اصلی مشاهده کنید و این اطلاعات در قالب جزئیات درصد کامل شدن آن هدف خواهد بود تا بدانید تا چه میزان دیگر باید تلاش کنید. این اپلیکیشن حتی می‎تواند شما را با هشدارهای ناتیفیکیشنی خود به ‎روز نگه دارد.

از گوگل‎پلی دانلود کنید

اپلیکیشن Up by Jawbone

اپلیکیشن Up by Jawbone

یکی از بهترین محصولات شرکت Jawbone قابلیت مربی شخصی داخل آن‎ها است، و اپلیکیشن رسمی  گجت‎های هوشمند سلامت این شرکت یعنی اپلیکیشن Up by Jawbone نیز چنین قابلیتی را دارد تا بتواند اطلاعاتی از شما دریافت کند و به منظور پیشنهاد دادن انتخاب‎های سالم‎تر در زندگی شما را راهنمایی کند. شما هم‎چنین می‎توانید از آن به منظور تعیین و دنبال کردن اهداف غذایی و رژیمی خود به همراه بسیاری از کارهای دیگر، استفاده کنید.

از گوگل‎پلی دانلود کنید

اپلیکیشن Lifelog

اپلیکیشن Lifelog

چه یک دست‎بند هوشمند یا سایر گجت‎های هوشمند شرکت سونی را داشته باشید، اپلیکیشن Lifelog یک اپلیکیشن تناسب‎اندام است که قابلیت‎های زیادی برای ارائه دارد.

شما از آن می‎توانید به منظور دنبال کردن تقریبا هر جنبه از زندگی خود از داده‎های مربوط به فعالیت نظیر تعداد گام‎های طی شده و کالری‎های سوزانده شده  گرفته تا زمانی که صرف اپلیکیشن‎ها یا بازی‎های خاصی شده، استفاده کنید و این اپلیکیشن می‎تواند به صورت جامعی پیش‎نمایشی از تمامی فعالیت‎های شما به صورت روز به روز ارائه دهد.

البته فراموش نکنید، بیشترین استفاده از این اپلیکیشن را زمانی می‎توانید بکنید که یکی از محصولات هوشمند سلامت سونی را داشته باشید.

از گوگل‎پلی دانلود کنید

اپلیکیشن Fitbit

در پایان لیست باید به اپلیکیشن Fitbit اشاره کنیم، گرچه شما در رابطه با گجت‎های سلامت این شرکت نیازی به این اپلیکیشن ندارید، چون می‎توانید گجت را به یک کامپیوتر متصل کنید و از اینترفیس تحت وب آن به منظور همگام‎سازی و مشاهده‎ی داده‎های خود استفاده کنید، این اپلیکیشن به شما اجازه می‎دهد اطلاعات مختلف را در یک نگاه در حین حرکت مشاهده کنید.

این اپلیکیشن می‎تواند تمامی داده‎های پایه‎ی تناسب‎اندام  نظیر میزان کالری‎های سوزانده‎شده، گام‎های طی شده، مسافت مانده را نشان دهد و شما می‎توانید با دوستانی که گجت‎های FitBit دارند تعامل برقرار کرده، برای کامل‎کردن اهداف نشان تشویقی دریافت کنید و حتی میزان درصد باتری باقی‎مانده‎ی دستگاهی که این اپلیکیشن با آن در ارتباط است را مشاهده کنید.

از گوگل‎پلی دانلود کنید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال