کل اخبار 21131 اخبار امروز : 9
ساعت :

ایمیل مارکتینگ

 
مرداد ۲۶, ۱۴۰۰
محتوای تبلیغاتی

مارکتینگ اتومیشن چگونه به کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

مارکتینگ اتومیشن، فرآیند استفاده از نرم‌افزار برای خودکار کردن آن دسته از کارهای بازاریابی است که باید تکرار شوند. بازاریابان از این بسترها برای اتوماتیک کردن و شخصی‌سازی پیام‌ها و محتواهای بازاریابی استفاده می‌کنند یا اتومیشن را از طریق ادغام با نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و پلتفرم‌های اطلاعات مشتری (CDP) به کار می‌گیرند. […]