با دستکش جدید نوآ 2 لمس واقعیت مجازی ممکن شد

دستکش های جدید شرکت هلندی می تواند به کاربران کمک کند تا اشیای مربوط به واقعیت مجازی را لمس کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت فناوری هلندی به نام سنس گلاو اخیرا نسخه جدیدی از یک دستکش هوشمند با بازخورد لمسی ارائه کرده که نوا ۲ نام دارد. این دستکش […]

دستکش های جدید شرکت هلندی می تواند به کاربران کمک کند تا اشیای مربوط به واقعیت مجازی را لمس کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت فناوری هلندی به نام سنس گلاو اخیرا نسخه جدیدی از یک دستکش هوشمند با بازخورد لمسی ارائه کرده که نوا ۲ نام دارد. این دستکش به نوبه خود می تواند در کف دست بازخورد ارائه کند.

دستکش لمسی جدید کاربران را قادر می سازد تا در جهان مجازی به طور واقع بستانه اشیا را لمس کنند. همچنین امکان در دست گرفتن اشیا مانند اشیای واقعی، فشردن و لمس آنها وجود دارد.

نسخه قبلی این دستکش با نام نوآ در سال ۲۰۲۱ عرضه شده بود و کاربران با کمک آن می توانستند برنامه های واقعیت مجازی از جمله بافت و شکل اشیا را لمس کنند. این دستکش توانست با برخی ویژگی های خاص مانند بازخورد ارتعاشی، عملکرد و طراحی جمع و جور در بین کاربران واقعیت مجازی جاذباز کند. این شرکت در نسخه دوم این دستکش تلاش کرد تا این تعامل را گسترده تر کند.

نوآ ۲ با کمک قابلیت های خود امکان تعامل دو یا چند نفر را در فضای مجازی ممکن می کند. به لطف بازخورد تماسی فعال نوآ ۲ طراحی شبیه سازی احساس در دست کاربر انجام میشود. به عنوان مثال زمانی که با یک همکار در مکانی دیگر دست می دهید با کمک این دستکش فشرده شدن دست توسط طرف مقابل را احساس خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال