روتر جدید TP-Link ؛ فناوری وایفای 6 با قیمتی ارزان

تی پی لینک مودم های وایفای 6 خود را باقیمتی ارزان تولید و روانه بازار کرده است. تا کنون کاربران برای خرید مودم های وایفای 6 مبلغ بالایی را پرداخت میکردند. این روتر ها که AX3000 و AX1500 نام دارند ، پشتیبانی از فناوری وایفای ۶ و قیمت پائینی دارند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی […]

تی پی لینک مودم های وایفای 6 خود را باقیمتی ارزان تولید و روانه بازار کرده است. تا کنون کاربران برای خرید مودم های وایفای 6 مبلغ بالایی را پرداخت میکردند. این روتر ها که AX3000 و AX1500 نام دارند ، پشتیبانی از فناوری وایفای ۶ و قیمت پائینی دارند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، روتر AX3000 با قیمت 130 دلار ، یک روتر چهار کاناله با پردازنده دو هسته ای اینتل است که در دو باند ۵  و 2.4 گیگاهرتز فعالیت میکند. حداکثر سرعت آن به ۲۴۰۲ مگابیت ‌برثانیه و سرعت ۵۷۴ مگابیت ‌برثانیه روی باند ۲/۴ گیگاهرتز خواهد داشت. این روتر همچنین 4 پورت گیگابایت LAN و یک پورت USB دارد . این روتر برای اتصال سیمی مناسب است. روتر دوم AX1500 قیمتی در حدود 70 دلار دارد که تفاوت آن با روتر قبلی در حداکثر سرعت آن است. در باند ۵ گیگاهرتزی ۱۲۰۱ مگابیت‌ برثانیه و روی باند ۲/۴ گیگاهرتزی ۳۰۰ مگابیت‌ برثانیه سرعت دارد. همچنان 4 پورت گیگابایت LAN در این دستگاه نیز مشاهده میشود. تفاوت دیگر در پورت USB است که در این روتر وجود ندارد.

هم اکنون دستگاههای بسیاری با امکان اتصال به وایفای 6 در حال ساخت هستند. وایفای 6 نام دیگر فناوری 802.11ax است. که میتواند با سرعت بالاتر و حجم بیشتر ، دستگاهها را در شبکه به هم کنتصل کند. برای استفاده بهتر از روترها نسل 6 باید کلیه تجهیزات متصل به شبکه نیز از فناوری وایفای ۶ پشتیبانی کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال