سامانه کنترل تردد پرسنل مبتنی بر تکنولوژی ابری

یک شرکت دانش بنیان در ایران در اقدامی جدید سامانه حضور و غیاب مبتنی بر تکنولوژی ابری را راه اندازی کرده است. این شرکت با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این فناوری را بطور رایگان در اختیار شرکت ها و سازمان ها قرار داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، بسیاری از سامانه […]

یک شرکت دانش بنیان در ایران در اقدامی جدید سامانه حضور و غیاب مبتنی بر تکنولوژی ابری را راه اندازی کرده است. این شرکت با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این فناوری را بطور رایگان در اختیار شرکت ها و سازمان ها قرار داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، بسیاری از سامانه های تشخیص هویت در کشور با استفاده از اثر انگشت انجام میگیرد. از طرفی بسیاری از سیستم ها نظیر دستگاه POS، دستگاه ATM، دستگاه نازل بنزین، سیستم ثبت اثر انگشت دفاتر رسمی، دستگاه ثبت اثر انگشت حضور و غیاب و …خود میتوانند باعث شیوع ویروس باشند. به همین دلیل شرکت دانش بنیان ایرانی اقدام به تهیه سامانه حضور و غیاب کارکنان بدون نیاز به اثر انگشت کارکنان کرده است.

مهندس حمید رضا ابوطالبی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان آریانا گستر اسپادانا با برند تجاری پاناوان اقدام به ارائه سامانه‌ی حضوروغیاب کارکنان بدون نیاز به اثرانگشت از دیتاسنترهای خود مبتنی بر تکنولوژی ابری کرده است. این فناوری تا سال آینده و تا فروکش کردن شیوع بیماری کرونا بطور رایگان در اختیار دیگر شرکت ها خواهد بود.

مدیر عامل این شرکت در این مورد می گوید: این سامانه با نصب اپلیکیشن بر روی موبایل و بدون نیاز به سرور یا نرم افزار خاصی خواهد بود. شرکت های متقاصی با ثبت درخواست می توانند QR کد خود را دریافت و تنها به نصب این کد در ورودی شرکت خود از این سامانه استفاده کنند. بدین ترتیب کارکنان می توانند از طریق اپلیکیشن خود و بدون لمس اثر انگشت نسبت به ثبت ورود و خروج خود اقدام کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال