آموزش خرید بلیط لحظه آخری

خرید بلیط هواپیما به ویژه در لحظات نزدیک به پرواز، لذت خاص خود را دارد. بلیط هواپیما لحظه آخری یکی از گزینه های بلیط پرواز ارزان بوده که بسیاری از سایت های معتبر مانند رسپینا ، علی بابا و سفر مارکت آن را ارائه می دهند. برای خرید پرواز لحظه آخری می توانید از این […]

خرید بلیط هواپیما به ویژه در لحظات نزدیک به پرواز، لذت خاص خود را دارد. بلیط هواپیما لحظه آخری یکی از گزینه های بلیط پرواز ارزان بوده که بسیاری از سایت های معتبر مانند رسپینا ، علی بابا و سفر مارکت آن را ارائه می دهند. برای خرید پرواز لحظه آخری می توانید از این سایت ها اقدام کنید اما روش آن با یکدیگر متفاوت است که در ادامه بررسی شده است.

آموزش خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از رسپینا

شرکت خدمات مسافربری رسپینا، یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات مختلف در زمینه بلیط پرواز، قطار و اتوبوس بوده که خدمات متمایزتری نسبت به سایر سایت ها در اختیار مسافران قرار می دهد. یکی از خدمات این سایت، سیستم های اطلاع رسانی در رابطه با قیمت پرواز مسیرهای مختلف بوده که می توان از این سیستم ها برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری استفاده کرد. بطور کلی مزایای خرید بلیط از رسپینا به شرح زیر است:

  • تضمین قیمت
  • اعلام تاخیر پرواز
  • رزرو بلیط با نرخ دلخواه
  • استرداد آنلاین بلیط
  • اطلاع از کاهش قیمت بلیط

هنگامی که وارد سایت رسپینا شوید می توانید با انتخاب گزینه بلیط پرواز وارد صفحه مخصوص بلیط هواپیما شوید. سپس با انتخاب مبدا و مقصد و زمان حرکت، لیست پروازهای موجود برای شما نمایش داده می شود. بارزرترین ویژگی این صفحه وجود نواری در بالای صفحه است که لیست قیمت بلیط هواپیما در یک ماه آینده را به شما نشان می دهد که آسان ترین روش برای یافتن ارزان ترین روز در طول ماه آینده برای خرید بلیط هواپیما می باشد. همچنین سرویس های این سایت مانند خبرم کن و چند بخرم، مناسب ترین روش برای خرید بلیط لحظه آخری رسپینا می باشد.

سرویس خبرم کن رسپینا برای بلیط لحظه آخری

معمولا برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری باید ساعات و روزهای متعدد را به رصد بلیط هواپیما برای مقصد مورد نظر پرداخت. اما با رسپینا نیازی به این کار ندارید، زیرا شرکت رسپینا این کاهش قیمت را به شما اطلاع می دهد. برای فعالسازی این سرویس کافیست وارد سایت شده و مبدا و مقصد خود را مشخص کنید. در صفحه پروازهای موجود در سمت راست گزینه ای تحت عنوان خبرم کن به چشم می خورد.

بلیط لحظه آخریپس از انتخاب این آیکون، پنجره ای برای شما باز می شود که باید در آن، میزان کاهش قیمت بلیط و شماره همراه خود را وارد کنید. پس از تایید نهایی اطلاعات، دیگر نیازی به جستجوی بلیط هواپیما نخواهید داشت.

در صورتی که بلیط هواپیمای شما به مقدار دلخواه شما برسد، پیامکی از سوی رسپینا مبنی بر کاهش قیمت بلیط برای شما ارسال می شود. با این روش علاوه بر اینکه نیاز به صرف وقت ندارید، با کمترین قیمت نیز می توانید بلیط هواپیما لحظه آخری را رزرو کنید.

سرویس خبرم کن رسپینا و بلیط هواپیما لحظه آخری

با استفاده از سرویس خبرم کن شما می توانید تنها از کاهش قیمت بلیط با خبر شوید و در صورتی که قیمت بلیط کاهش نیابد، آن پرواز را از دست خواهید داد. به همین دلیل شرکت رسپینا با ایجاد سرویس چند بخرم، گام جدیدی در خرید بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان برداشته است. در این سرویس، نیازی به رزرو بلیط ندارید و سیستم به صورت خودکار بلیط را برای شما رزرو می کند.

به منظور فعالسازی این سرویس کافیست بلیط مورد نظر را برای مقصد خود انتخاب کنید و وارد صفحه رزرو بلیط شوید. در این صفحه پس از وارد کردن مشخصات مسافرین، در انتهای صفحه، گزینه ای با عنوان چند بخرم مشهود است. با انتخاب این گزینه، پنجره ای برای شما باز می شود که باید میزان کاهش قیمت و زمان مورد نظر را انتخاب کنید. با این کار، بلیط هواپیما لحظه آخری با نرخ دلخواه رزرو شده و علاوه بر رزرو ارزانترین بلیط، آن پرواز را از دست نخواهید داد.

آموزش خرید بلیط هواپیما از علی بابا

پرواز لحظه آخریشرکت علی بابا نیز یکی از مدعیان شناخته شده در عرصه ارائه بلیط های سفر هوایی و زمینی است. این شرکت بل پشتیبانی 24 ساعته و خدمات متمایز، بلیط هواپیما را برای مسیرهای مختلف داخلی و خارجی در اختیار مسافران قرار می دهد. همچنین می توان برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از امکانات این سایت برای یافتن بهترین پیشنهادها استفاده کرد.

در بدو ورود به صفحه اصلی سایت، در بالای صفحه، با وارد کردن مبدا و مقصد خود می توانید لیست پروازهای مقصد مورد نظر را مشاهده کنید و با چند کلیک ساده، بلیط مورد نظر را رزرو کنید. در این صفحه می توانید تقویم پروازی را مشاهده کرده و ارزان ترین روز را برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری انتخاب کنید.

در سایت علی بابا ، همانند سایت رسپینا ، امکاناتی مانند سرویس خبرم کن و چند بخرم وجود ندارد اما با تماس با کارشناسان می توانید اطلاعات لازم برای خرید بلیط لحظه آخری را به دست آورید.

آموزش خرید بلیط لحظه آخری از سفر مارکت

سایت سفرمارکت نیز یکی از مراجع برتر در خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس بوده که سیاست آن با سایر سایت های معروف متفاوت است. سفر مارکت در واقع پلتفرمی برای مشاهده بلیط هواپیمای سایت های مختلف است. با استفاده از این سایت می توانید با یک کلیک بلیط هواپیمای آژانس ها و سایت های متعدد را مشاهده کرده و بلیط هواپیما لحظه آخری را با قیمت مناسب بخرید.

مزیت سفر مارکت برای خرید بلیط لحظه آخری، امکان مقایسه قیمت بلیط هواپیما برای مسیرهای مختلف است. در این سایت پس از مشخص کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر می توانید، بلیط های مربوط به همان سفر را مشاهده کنید. این بلیط ها را می توان با استفاده از فیلترها بر اساس قیمت و زمان پرواز مرتب کرده و سپس بلیط هواپیما لحظه آخری را در آژانس های مختلف بررسی نمایید.

از امکانات دیگر سفر مارکت برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری می توان به وجود فیلترهای مختلف آن اشاره کرد. پس از ورود به صفحه بلیط ها می توانید از این فیلتر ها برای مشاهده بلیط های مورد نظر استفاده کنید. از این فیلترها می توان به نوع ایرلاین، زمان پرواز، قیمت بلیط و نوع کلاس پرواز اشاره کرد که شما را در انتخاب پرواز مورد نظر کمک می کند.

بلیط هواپیما لحظه آخری را از کدام سایت بخریم؟

در این مقاله سه سایت برتر برای خرید بلیط لحظه آخری را معرفی کردیم. هر کدام از این سایت ها دارای امکانات و شرایط متفاوتی هستند که در یافتن بلیط لحظه آخری به شما کمک می کند. با توجه به مطالب ذکر شده، انتخاب شما کدام سایت است؟ آیا تجربه خرید بلیط لحظه آخری از این سایت ها را داشته اید؟ تجربیات خود را با ما در کامنت ها در میان بگذارید.