صفحه‌نمایش بدون حاشیه، این‌بار در تصاویر جدید گوشی‌هوشمند Oppo R7

پس از اینکه برای اولین بار شرکت ال‌جی در G2 و پس از آن G3، کم‌حاشیه‌ترین صفحه‌نمایش‌های گوشی‌های هوشمند را معرفی نمود، توجه زیادی به آنها شد اما بعد از اینکه شرکت‌های دیگر نیز محصولاتی با صفحه‌نمایش کم‌حاشیه معرفی نمودند، دیگر این موضوع در محصولات جدید به عنوان یک نکته‌ی بسیار قابل توجه برای خریداران، […]

پس از اینکه برای اولین بار شرکت ال‌جی در G2 و پس از آن G3، کم‌حاشیه‌ترین صفحه‌نمایش‌های گوشی‌های هوشمند را معرفی نمود، توجه زیادی به آنها شد اما بعد از اینکه شرکت‌های دیگر نیز محصولاتی با صفحه‌نمایش کم‌حاشیه معرفی نمودند، دیگر این موضوع در محصولات جدید به عنوان یک نکته‌ی بسیار قابل توجه برای خریداران، خودنمایی نمی‌کند.

اما حالا دیگر LG تنها نیست و رقبای این شرکت از کشور چین، در حال تولید صفحه‌نمایش‌هایی تقریبا بدون حاشیه هستند که سبب شده تا این موضوع بار دیگر مورد توجه مشتریان و کاربران قرار بگیرد. به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند جدید شرکت Oppo موسوم به R7 منتشر شده که تمرکز اصلی آن، بر روی صفحه‌نمایش تقریبا بی‌حاشیه‌ی آن بوده است.

Transfixing new set of Oppo R7 images flaunt its edge-to-edge screen 2

Transfixing new set of Oppo R7 images flaunt its edge-to-edge screen 3

گزارشات نشان می‌دهند که گوشی‌هوشمند جدید Oppo، صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی خواهد داشت که این موضوع در تصویر مشخص شده نیز کاملا تایید می‌شود اما شایعات بسیار تامل‌برانگیزی از مشخصات فنی این گوشی منتشر شده‌اند که بسیار جالب هستند.ضخامت Oppo R7 تنها 4.85 میلی‌متر (برابر با 0.19 اینچ) خواهد بود و تراشه‌ی 8-هسته‌ای و 64-بیتی MediaTek MT6795، قلب آن را کنترل خواهد نمود. دوربین این گوشی‌هوشمند نیز سنسوری 20.7 مگاپیکسلی خواهد داشت که البته ضخامت 4.85 میلی‌متری آن، شامل لنز دوربین نمی‌شود.

تا جایی که مطلع هستیم، شرکت اوپو از تکنولوژی خاصی برای صفحه‌نمایش این محصول جدید استفاده کرده که سبب می‌شود نور، به گونه‌ی خاصی به آن تابیده شود که حاشیه‌ی میلی‌متر موجود آن، کاملا محو شود.

در نهایت، فکر می‌کنید چنین صفحه‌نمایشی سبب خواهد شد که این گوشی‌هوشمند بتواند فروش گوشی‌های هوشمند سایر شرکت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال