رونمایی آزمایشی از نسخه جدید برنامه پیام های گوگل

خبر رونمایی نسخه آزمایشی پیامرسان جدید گوگل در حالی به اطلاع کاربران اندرویدی رسید که در طول تنها یک روز، ظرفیت آن تکمیل شد. روز گذشته با اعلام گوگل، نسخه بتا که نسخه جدید برنامه پیام های گوگل است، به طور آزمایشی در دسترس برخی کاربران اندرویدی قرار گرفت تا ایرادات احتمالی آن بررسی و […]

خبر رونمایی نسخه آزمایشی پیامرسان جدید گوگل در حالی به اطلاع کاربران اندرویدی رسید که در طول تنها یک روز، ظرفیت آن تکمیل شد. روز گذشته با اعلام گوگل، نسخه بتا که نسخه جدید برنامه پیام های گوگل است، به طور آزمایشی در دسترس برخی کاربران اندرویدی قرار گرفت تا ایرادات احتمالی آن بررسی و رفع شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، بسیاری از کاربران مشتاق اندرویدی امکان استفاده از این نسخه آزمایشی را نداشتند چرا که ظرفیت پذیرش آن تنها در مدت یک روز تکمیل شده و اجازه دسترسی به کاربران بیش تری را نمی دهد. پیغامی که این پیامرسان گوگلی به کاربران جدید ارسال می کند؛ پیغامی با این مضمون است: “با تشکر از علاقه شما برای تبدیل شدن به یک آزماینده برای برنامه پیام ها، هم اکنون برنامه آزمایشی پیامها به حداکثر تعداد آزماینده ها رسیده است و در نتیجه از پذیرش آزماینده های جدید معذوریم.”

به گفته گوگل، در نسخه جدید کاربران می توانند شاهد قابلیت های جدیدی باشند که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته اند و فعلا جهت بررسی های بیش تر و رفع ایرادات احتمالی در دسترس برخی کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال