رفع اختلال دسترسی به کد تایید تلگرام

شایعه مسدودسازی دسترسی به کد تایید تلگرام که توسط برخی رسانه ها در فضای مجازی منشر شده بود کذب خوانده شد. محدودیت چند ساعتی در دسترسی به کد تایید تلگرام، رفع شده و اپراتورهای داخلی که پیش از این در این جریان مقصر شناخته شده بودند؛ اعلام کردند که در این جریان نقشی نداشته اند. […]

شایعه مسدودسازی دسترسی به کد تایید تلگرام که توسط برخی رسانه ها در فضای مجازی منشر شده بود کذب خوانده شد. محدودیت چند ساعتی در دسترسی به کد تایید تلگرام، رفع شده و اپراتورهای داخلی که پیش از این در این جریان مقصر شناخته شده بودند؛ اعلام کردند که در این جریان نقشی نداشته اند.

برخی سایت های خبری در این رابطه اعلام کرده بودند که اپراتورهای داخلی، اقدام به مسدودسازی پیامک های تلگرام کرده اند و از این پس دیگر کاربر جدیدی نخواهد توانست این اپلیکیشن ارتباطی را بر روی گوشی خود نصب کند و کاربران قدیمی تر نیز اگر اقدام به حذف تلگرام به دلایل مشکلات فنی کنند؛ دیگر نمی توانند این پیام رسان پرحاشیه را تصب کنند. کندی و اختلال در دسترسی به پیام های دریافت کد تلگرام بدین دلیل خبرساز شد که این پیام رسان در کشور فیلتر بوده و بسیاری این اقدام را عمدی و از سوی اپراتورهای سرویس دهنده جهت محدودسازی استفاده از این اپلیکیشن دانستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی ایران تک نیوز، این عدم دسترسی موقتی بوده و پس از چند ساعتی رفع شد. اپراتورها خود را در این زمینه بی اطلاع دانسته و بیان کردند که اقدامی در این جهت انجام نداده بودند. هنوز دقیقا مشخص نشده که مشکل عدم دریافت کد تایید چه بوده است اما برخی گمانه زنی ها وجود دارد که این اختلال از جانب تلگرام بوده و این پیام رسان در حال به روز رسانی و ایجاد تغییراتی در روند ارسال کد کاربری می باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال