ایجاد محدودیت علیه شبکه های اجتماعی از سوی ترامپ

پس از مشکلات اخیر مطرح شده از سوی ترامپ، علیه شبکه های اجتماعی، اخیرا بیانیه ای منتشر شده تا مبنی بر آن قانونی در آمریکا تصویب شود که فعالیت شبکه های اجتماعی را محدود کرده و آن ها را ملزم به رعایت برخی قوانین کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، پیش […]

پس از مشکلات اخیر مطرح شده از سوی ترامپ، علیه شبکه های اجتماعی، اخیرا بیانیه ای منتشر شده تا مبنی بر آن قانونی در آمریکا تصویب شود که فعالیت شبکه های اجتماعی را محدود کرده و آن ها را ملزم به رعایت برخی قوانین کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، پیش نویس های مطرح شده در رابطه با قانون جدید هنوز در مراحل اولیه به سر برده و زمان دقیقی در رابطه با تصویب آن اعلام نشده است اما ترامپ مصمم است تا آن را پیگیری کرده و به مرحله اجرا درآورد. به طور کلی ترامپ از رفتار شبکه های اجتماعی با حزب محافظه کار به ویژه در چند وقت اخیر که نزدیک انتخابات ریاست جمهوری است، ناراضی است و به نحوی می خواهد تا شبکه های اجتماعی را در رابطه با اخباری که منتشر می کنند، محدود کند.

زمزمه های ایجاد محدودیت برای پلتفرم های توییتر، فیس بوک و اینستاگرام، پس از آن به طور جدی پیگیری شد که توییتر اقدام به تعلیق صفحه سناتور “میچ مکانل” از رهبران حزب جمهوری خواه کرد. اما بنا بر گفته CNN ایجاد هرگونه محدودیت علیه پلتفرم های اجتماعی خلاف ماده 230 قانون شایستگی ارتباطات بوده و بر اساس این قانون، تنها در شرایط بسیار خاصی می توان پلتفرم ها را به دلیل محتوایی که منتشر می کنند، محدود کرده و یا به حالت تعلیق درآورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال