ترامپ از لزوم توقف فروش سیگارهای الکترونیکی می گوید

استفاده بیش از اندازه شهروندان آمریکایی از سیگارهای الکترونیکی موجب شده است تا ترامپ دستور جمع آوری آن ها را صادر کند. بر اساس آگهی های بازرگانی اینطور به افراد القا می شود که این سیگارها بی ضرر هستند و می توانند جایگزین سیگارهای معمولی شوند بدون آنکه عواقبی برای افراد ایجاد کنند، حال آنکه […]

استفاده بیش از اندازه شهروندان آمریکایی از سیگارهای الکترونیکی موجب شده است تا ترامپ دستور جمع آوری آن ها را صادر کند. بر اساس آگهی های بازرگانی اینطور به افراد القا می شود که این سیگارها بی ضرر هستند و می توانند جایگزین سیگارهای معمولی شوند بدون آنکه عواقبی برای افراد ایجاد کنند، حال آنکه بسیاری از بیمارهای ریوی علت ابتلا خود به انواع بیماری ها را استفاده از این نوع جدید سیگارها می دانند.

به گفته ترامپ، دولت اوباما به این دلیل مجوز جهت فعالیت این نوع شرکت ها صادر کرد که فکر می کرد این کار موجب می شود تا افراد سیگاری معتاد به تنباکو، از این مدل سیگارها استفاده کرده و اعتیاد خود را ترک کنند. حال آنکه این اقدام موجب شده است تا بسیاری از افراد غیر سیگاری نیز به استفاده از این سیگارهای الکترونیکی طعم دار ترغیب شده و حتی سن استفاده از آن ها به سن دانش آموزان مدرسه ای نیز برسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، الکس آذر وزیر خدمات درمانی و انسانی آمریکا، از لزوم دریافت مجوزهای لازم از سوی این شرکت ها خبر می دهد و تا اطلاع ثانوی مجوز تمامی شرکت های پخش کنند این نوع از سیگارها را لغو شده می داند. بر این اساس از این پس تنها شرکت هایی مجوز فعالیت دارند که از سازمان غذا و دارو آمریکا موفق به دریافت مجوز شوند و در غیر این صورت اجازه فعالیت در بازار را نخواهند داشت. همچنین کاخ سفید در بیانیه خود آورده است: “ما باید کاری بسیار بسیار جدی در این رابطه انجام دهیم. ما نمی توانیم به مردم اجازه دهیم که خود را بیمار کنند. مردم در حال مردن هستند”.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال