توییت های جدید ترامپ علیه گوگل

ترامپ بار دیگر با توییتی اقدام به حمله به شرکت گوگل و مدیر عامل این شرکت کرد. او مدعی شده که ساندر پیچای (مدیر عامل گوگل) در صدد تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 از طریق موتور جستجوی خود است. او در توییت خود مدعی شده است که سیاست های گوگل مخالف با حذب محافظه […]

ترامپ بار دیگر با توییتی اقدام به حمله به شرکت گوگل و مدیر عامل این شرکت کرد. او مدعی شده که ساندر پیچای (مدیر عامل گوگل) در صدد تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 از طریق موتور جستجوی خود است. او در توییت خود مدعی شده است که سیاست های گوگل مخالف با حذب محافظه کاران است و هدف آن تاثیرگذاری بر انتخابات است. ادعایی که بارها نفی شده و اهالی گوگل آن را کذب خوانده و نمی پذیرند.

این ادعاها مجددا از آن جا مطرح شد که یکی از مهندسی سابق گوگل به نام کوین سِرنیکی اقدام به مصاحبه ای در این راستا کرده و عنوان کرد که در سال 2016، گوگل اخبار منفی در رابطه با هیلاری کلینتون را سانسور کرده و اخبار منفی در رابطه با دونالد ترامپ را پررنگ تر جلوه می داده است. او همچنین هشدار داده است که گوگل برای انتخابات بعدی نیز درصدد تغییر نتایج و جلوگیری از پیروزی ترامپ است. ترامپ این مصاحبه را در توییتی جداگانه منتشر کرده و در توییتی دیگر از رصد فعالیت های گوگل در چند ماه پیش رو خیر می دهد. او این دست فعالیت ها را غیر قانونی خوانده و گفته که اجازه نخواهد داد تا همچین اقداماتی در راستای انتخابات پیش رو صورت گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، یکی از سخنگویان گوگل تمامی این ادعا ها را کذب خوانده است. او دلیل اخراج این مهندس سابق از شرکت گوگل را، دانلود غیر قانونی اطلاعات محرمانه عنوان کرده و دلیل این صحبت ها را نارضایتی این کارمند سابق از شرکت گوگل اعلام کرده است. در ادامه این سخنگو اعلام کرده است که همچین فعالیت هایی به شرکت صدمات بسیاری می زند و ماموریت کشور ارائه محتوای مفید به کاربران است نه تحریف اطلاعات.

پیش از این نیز ترامپ به شرکت های فناوری بسیاری حمله کرده بود که برای هیچ کدام از آن ها شواهد قابل قبولی پیدا نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال