مدیر شبکه اجتماعی ترامپ کاربران را از این پلتفرم اخراج می‌کند

به رغم این که شبکه اجتماعی  Truth Socialدونالد ترامپ مدعی دفاع از آزادی بیان بوده است اما به نظر می رسد برخی کاربران آن توسط مدیر اجرایی آن اخراج شدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی ترامپ که اخیراً رونمایی شد با هدف دفاع از آزادی بیان و اعلام نظرات کاربران […]

به رغم این که شبکه اجتماعی  Truth Socialدونالد ترامپ مدعی دفاع از آزادی بیان بوده است اما به نظر می رسد برخی کاربران آن توسط مدیر اجرایی آن اخراج شدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شبکه اجتماعی ترامپ که اخیراً رونمایی شد با هدف دفاع از آزادی بیان و اعلام نظرات کاربران کار خود را آغاز کرده بود. با وجود اینکه هنوز بسیاری از کاربران امکان ثبت نام در این شبکه اجتماعی را نداشته و در صف انتظار ورود قرار دارند برخی کاربران ثبت نام شده نیز با مسدودیت روبه رو شدند.

 به عنوان مثال یکی از کاربران این پلتفرم تنها به دلیل انتخاب نام کاربری DevineNunesCow@ اکانت خود را از دست داد. دلیل آن نیز استفاده طنز از نام دوین نونز نماینده جمهوری خواه سابق مجلس آمریکا و مدیر فعلی شرکت مالک این پلتفرم بوده است. دیگر کاربران نیز قوانین مربوط به نشر محتوا در این پلتفرم را بسیار سخت گیرانه تر از توییتر دانستند. با وجود تاکید بر حمایت از آزادی بیان کاربران تنها به خاطر انتشار محتوای غلط یا گمراه کننده از این پلتفرم اخراج می شوند. اما در توییتر با وجود سختگیری ها همچنان کاربران اجازه قرار دادن چنین اطلاعات نادرستی روی پلتفرم را دارند. اما در اپلیکیشن ترامپ کاربران به خاطر نشر چنین پست هایی یکباره مسدود خواهند شد. به نظر می رسد این سطح از سخت گیری ها مانع از رشد گسترده این پلتفرم شود.