TSMC وظیفه ساخت مودم 5G آیفون ۱۴ اپل را بر عهده دارد

به نظر می رسد اپل قصد دارد با هدف افزایش عمر باتری در گوشی های آیفون از تراشه های کوچکتر بهبودیافته TSMC 5G استفاده کند. عمر باتری مطلوب در آیفون ۱۳ نسبت به مدل های قبلی این قابلیت را تایید می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از اپل […]

به نظر می رسد اپل قصد دارد با هدف افزایش عمر باتری در گوشی های آیفون از تراشه های کوچکتر بهبودیافته TSMC 5G استفاده کند. عمر باتری مطلوب در آیفون ۱۳ نسبت به مدل های قبلی این قابلیت را تایید می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از اپل اینسایدر، TSMC با گذشت از سامسونگ توانست تولید تراشه های پیشرفته خود را افزایش داده و تمامی سفارش تراشه‌های 5G آیفون ۱۴ را دریافت کند. هنوز TSMC جزئیات سفارش های مربوط به اپل را منتشر نکرده اما احتمالاً در این گوشی از تراشه های ۶ نانومتری این شرکت استفاده می‌شود.

 برخی نیز اعتقاد دارند ممکن است از تراشه های مجهز به معماری ۴ نانومتری استفاده شود. پیش از این شایعاتی در زمینه تمرکز اپل روی فرکانس رادیویی و قطعات امواج میلیمتری منتشر شده بود اما به نظر می رسد استفاده از مودم های جدید TSMC که پیش از این در انجمن TSMC Technology در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بودند نسبت به مودم های کوالکام انرژی کمتری مصرف می کنند در نتیجه عمر باتری در گوشی های آیفون افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال