TSMC از سه ماهه‌ی چهارم سال 2016 تولید انبوه چیپ‌های 10 نانومتری را آغاز می‌کند

کمپانی TSMC از بزرگترین تولیدکنندگان چیپ‌های مختلف می‌باشد که بسیاری از تراشه‌های موجود در محصولات هوشمند توسط این کمپانی تولید می‌شود. از جمله‌ی مهمترین مواردی که می‌توان در این مورد به آن اشاره داشت، وظیفه‌ی ساخت چیپ‌های شرکت کوآلکام و اپل توسط این شرکت تایوانی می‌باشد. چند وقتیست که رقابت برای تولید چیپ‌های 10 نانومتری […]

کمپانی TSMC از بزرگترین تولیدکنندگان چیپ‌های مختلف می‌باشد که بسیاری از تراشه‌های موجود در محصولات هوشمند توسط این کمپانی تولید می‌شود. از جمله‌ی مهمترین مواردی که می‌توان در این مورد به آن اشاره داشت، وظیفه‌ی ساخت چیپ‌های شرکت کوآلکام و اپل توسط این شرکت تایوانی می‌باشد.

چند وقتیست که رقابت برای تولید چیپ‌های 10 نانومتری بسیار داغ شده و بسیاری از کمپانی‌های مختلف همچون سامسونگ، سعی دارند تا زودتر از دیگری این چیپ‌ها را تولید کنند. پیشتر شرکت TSMC اعلام کرده بود که تولید چیپ‌های 10 نانومتری این شرکت در سال 2016 آغاز می‌شود اما حالا زمان دقیق‌تری را در این مورد اعلام کرده و طبق گفته‌های مدیر اجرایی شرکت تایوانی TSMC آقای Mark Liu، تولید انبوه چیپ‌های 10 نانومتری از سه ماهه‌ی چهارم سال 2016 آغاز خواهد شد.

روز گذشته نیز گزارش مالی شرکت TSMC برای دوره‌ی مالی منتهی به سه ماهه‌ی دوم سال جاری منتشر شده و همراه با این آمار، آقای Liu اعلام کرده که احتمالا شاهد به کارگیری اولین چیپ‌های 10 نانومتری در محصولاتی که در آغاز سال 2017 معرفی می‌شوند، خواهیم بود اما تولید اصلی و مشاهده‌ی آنها در بازار، از سال 2017 آغاز می‌شود.

اما تصور می‌کنید که کدام شرکت می‌تواند موفق‌تر عمل کند؟ آیا سامسونگ برنامه‌ای برای مقابله با کمپانی TSMC دارد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال