قابلیت TweetDeck دوباره فعال شد

توییتر پیش از این در راستای اجرای محدودیت های جدید از سرویس جدید TweetDeck رونمایی کرده بود. نسخه جدید برخی از ویژگی های نسخه قبل را نداشته و همین موضوع موجب نارضایتی کاربران قرار گرفت. در خارج حاضر دوباره نسخه قبلی برای کاربران فعال شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران […]

توییتر پیش از این در راستای اجرای محدودیت های جدید از سرویس جدید TweetDeck رونمایی کرده بود. نسخه جدید برخی از ویژگی های نسخه قبل را نداشته و همین موضوع موجب نارضایتی کاربران قرار گرفت. در خارج حاضر دوباره نسخه قبلی برای کاربران فعال شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران توییتر اعلام کردند نسخه قبلی TweetDeck فعال شده و امکان استفاده مجدد آن وجود دارد. همچنین برخی از توسعه دهندگان از فعال شدن API های قدیمی توییتر خبر دادند. یک توسعه دهنده به عنوان خالق Harpy نیز دوباره موفق به فعال کردن کلاینت های شخص ثالث شد. هنوز مشخص نیست این فعالیت ها تا کی ادامه خواهد داشت.

روبرتو دوئرینگ، توسعه دهنده مورد نظر در صفحه گیت هاب در مورد نرم افزار خود اعلام کرد تغییرات ایجاد شده به معنای پشتیبانی Harpy نخواهد بود. احتمالا توییتر به زودی دسترسی های خود را مسدود خواهد کرد. بدین ترتیب او های شخص ثالث هنوز غیر قابل پشتیبانی خواهند ماند.

توییتر در ابتدا سرویس TweetDeck. ا به صورت عمومی عرضه کرد اما یک ماه بعد اعلام کرد تنها در اختیار کاربران اشتراک بلو قرار خواهد گرفت. این محدودیت ها نشان دهنده تلاش ماسک در فروش سرویس پریمیوم است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال