توئیچ کاملا شبیه به فیسبوک می شود

توئیچ که یک پلت فرم ویدئویی زنده و شرکت تابعه شرکت آمازون می باشدو تمرکز اصلی آن بر روی بازی‌های ویدئویی است به تازگی شباهت زیادی به فیس بوک و توئیتر پیدا کرده است و حتی قسمت‌های دیگری نظیر پیام‌های شخصی و ابزارهای بروز رسانی زنده را به آن اضافه کرده است، امروز از پالس […]

توئیچ که یک پلت فرم ویدئویی زنده و شرکت تابعه شرکت آمازون می باشدو تمرکز اصلی آن بر روی بازی‌های ویدئویی است به تازگی شباهت زیادی به فیس بوک و توئیتر پیدا کرده است و حتی قسمت‌های دیگری نظیر پیام‌های شخصی و ابزارهای بروز رسانی زنده را به آن اضافه کرده است، امروز از پالس که گام بعدی تغییر و تحولات سایت در خدمات شبکه ای اجتماعی است پرده برداری نمود. پالس استریمر و کاربران خود را قادر می سازد تا بروزرسانی‌هایی را پست نمایند که در صفحه اخبار سایت به سبکی جدید نشان داده می‌شود و شامل کلیپ‌های رایگان زنده، ویدئوهای یوتیوب، لینک ها، تصاویر و پیام های نوشتاری می‌باشد.

پالس ویژگی‌های چنل فیدی را ایجاد نموده است که توئیچ آن را در ماه مارس به صورت نسخه آزمایشی ارائه داده است که به استریمرها امکان گذاشتن پست‌ها را در صفحه شخصی خود فراهم می‌سازد. پالس این پیام‌ها را در محلی جمع آوری می‌نماید تا طرفداران مجبور به دیدن صفحاتی خاص برای بازدید آخرین پست‌های خبری نباشند. چنل فید به صورت رسمی در اواسط ماه مارس در دسترس استریمرها قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال