توییتر تردز را به سرقت اسرار تجاری و تقلب محکوم کرد

به نظر می رسد توییتر قصد دارد یک جنگ تمام عیار علیه رقیب جدید خود یعنی تردز آغاز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر به خاطر انتشار اپلیکیشن تردز این شرکت را به شکایت در دادگاه تهدید کرد. الکس اسپیرو، وکیل توییتر در نامه ای به زاکربرگ اعلام کرد این شرکت […]

به نظر می رسد توییتر قصد دارد یک جنگ تمام عیار علیه رقیب جدید خود یعنی تردز آغاز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر به خاطر انتشار اپلیکیشن تردز این شرکت را به شکایت در دادگاه تهدید کرد. الکس اسپیرو، وکیل توییتر در نامه ای به زاکربرگ اعلام کرد این شرکت اسرار تجاری توییتر را به سرقت برده است.

این فرد وکیل شخصی ماسک و از اعضای حقوقی توییتر محسوب میشود مدعی شد اپلیکیشن جدید متا طی استخدام دهها نفر از کارکنان توییتر طراحی شده است. البته در صورت تایید این موضوع چندان عجیب نخواهد بود. زیرا ماسک تاکنون کارمندان زیادی را از توییتر اخراج کرده است. احتمالا این افراد به دنبال کار بوده و توسط متا استخدام شده اند. توییتر ادعا می من. این افراد اسرار تجاری و اطلاعات محرمانه این شرکت را در اختیار داشته اند.

به گفته توییتر، متا از شرایط و کارکنان سابق سواستفاده کرده و از آنها برای توسعه نسخه کپی توییتر استفاده کرده است. به گفته وکیل توییتر این اقدام برخلاف قوانین ایالتی بوده است. به همین دلیل کتاب را به اقدام قانونی و جبران خسارات مدنی تهدید کرده است. همچنین از متا خواسته تا با اقدام فوری جلوی استفاده از اسرار تجاری توییتر و با دیگر اطلاعات در تردز را بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال