توییتر امکان ارسال توییت های ۴۰۰۰ کاراکتری را فراهم می کند

ایلان ماسک وعده داد در آینده ارسال توییت های ۴۰۰۰ کاراکتری ممکن خواهد شد. این در حالی است که اکنون توییتر محدودیت در ارسال بیشتر از ۲۸۰ کاراکتر دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک به عنوان مالک توییتر در پی ایجاد تغییرات گسترده در این پلتفرم اعلام کرد در آینده کاربران […]

ایلان ماسک وعده داد در آینده ارسال توییت های ۴۰۰۰ کاراکتری ممکن خواهد شد. این در حالی است که اکنون توییتر محدودیت در ارسال بیشتر از ۲۸۰ کاراکتر دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک به عنوان مالک توییتر در پی ایجاد تغییرات گسترده در این پلتفرم اعلام کرد در آینده کاربران امکان ارسال توییت های با ۴۰۰۰ کاراکتر را خواهند داشت. وی گفت محدودیت کاراکتر در این شبکه اجتماعی از ۲۸۰ کنونی به ۴۰۰۰ می رسد. در صورتی که این وعده محقق شود یکی از تغییرات بزرگ توییتر از زمان آغاز مدیریت ایلان ماسک تاکنون محسوب خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط مک رومرز، در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد اضافه شدن قابلیت توییت های طولانی توسط ماسک اعلام نشده و تنها به افزایش محدودیت تا ۴۰۰۰ کاراکتر اشاره شده است. پیش از این کاربران دارای محدودیت ۱۴۰ کاراکتر بودند و این محدودیت در سال ۲۰۱۷ به ۲۸۰ کاراکتر افزایش یافت.

از امروز نیز سرویس اشتراک توییتر بلو جدید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قرار است این سرویس در وب با قیمت ۸ دلار و در آیفون با قیمت ۱۱ دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد. این سرویس قابلیت هایی مانند تیک آبی، امکان ارسال ویدیوی 1080p و ویرایش توییت را بهمراه خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال