توییتر نیز به جمع اپلیکیشن های درخواست دهنده اجازه ردیابی پیوست

پس از اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام و فیسبوک، اکنون توییتر نیز به جمع اپلیکیشنهای درخواست دهنده اجازه دستیابی پیوست. هم اکنون کلیه کاربران نسخه اپ ios می‌توانند با اجازه ردیابی به این شرکت، تبلیغات مرتبط با خود را دریافت کنند به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، انتشار iOS 14.5، همراه با ردیابی از […]

پس از اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام و فیسبوک، اکنون توییتر نیز به جمع اپلیکیشنهای درخواست دهنده اجازه دستیابی پیوست. هم اکنون کلیه کاربران نسخه اپ ios می‌توانند با اجازه ردیابی به این شرکت، تبلیغات مرتبط با خود را دریافت کنند

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، انتشار iOS 14.5، همراه با ردیابی از کاربران در اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام و فیسبوک بوده است. هم اکنون نسخه ۸.۶۵ توییتر در ios نیز به این قابلیت مجهز شده و در آن شاهد اعلان شفافیت ردیابی اپ به کاربر هستیم.

 زمانی که این آپدیت نصب شود کاربر می تواند به این شبکه اجتماعی اجازه دهد تا کلیه فعالیت های وی را برای دریافت تبلیغات مناسب ردیابی کند. توییتر در مورد این اقدام خود گفته است: البته اجازه ردیابی اطلاعات کاربران می‌تواند به آنها کمک کند تا تبلیغات متناسب با سلایق خود را دریافت کنند. هم اکنون صدور مجوز با کاربران بوده و امکان تغییر آن نیز در بخش تنظیمات وجود دارد.

کاربران در بخش تنظیمات در منوی Tracking  می توانند قابلیت App Tracking را فعال کنند یا به همان صورت غیر فعال بماند. هم اکنون این قابلیت در اپلیکیشن های شخص ثالث به صورت غیرفعال در نظر گرفته شده است. در صورت فعال بودن App Tracking Transparency دیگر اجازه ردیابی اطلاعات و فعالیت های کاربران در اپ ها و سایت های مختلف وجود ندارد. هم اکنون تنها بخش کمی از کاربران اجازه ردیابی اطلاعات را در iOS 14.5   فعال کرده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال