توییتر نیز خواهان تیک تاک است

به نظر می رسد علاوه بر مایکروسافت توییتر نیز تلاش دارد تا سهام تیک تاک را به دست آورد و پلتفرم خود را با آن ادغام کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر تلاش کرده است تا مذاکراتی را برای ادغام با تیک تاک انجام دهد. مشتری جدید تیک تاک تلاش دارد […]

به نظر می رسد علاوه بر مایکروسافت توییتر نیز تلاش دارد تا سهام تیک تاک را به دست آورد و پلتفرم خود را با آن ادغام کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر تلاش کرده است تا مذاکراتی را برای ادغام با تیک تاک انجام دهد. مشتری جدید تیک تاک تلاش دارد تا این اپلیکیشن را به استخدام خود درآورد.

توییتر برای تصاحب تیک تاک با چندین مشکل عمده مواجه است. مشکل اساسی مربوط به شرکت بایت دنس است که صاحب اصلی تیک تاک به شمار می رود. این شرکت توسط ترامپ ممنوع المعامله شده و ۴۵ روز دیگر نیز فرمان اجرایی رئیس جمهور ایالات متحده اجرایی خواهد شد. از دیگر مشکلات مقابل توییتر می توان به مایکروسافت اشاره کرد. شرکت مایکروسافت نیز برای مذاکره با بایت دنس و دریافت توافق احتمالی خبرهایی را منتشر کرده است. البته احتمال اینکه تیک‌تاک توسط توییتر خریداری شود نیز زیاد است.

 توییتر نسبت به مایکروسافت یک شرکت کوچکتر به شمار می رود و نسبت به مایکروسافت و قوانین ضد انحصارگرایی مربوط به این شرکت کمتر مورد نظارت خواهد بود. با این حال مبلغ پیشنهادی توییتر برای خرید تیک تاک نیز کمتر خواهد بود. از طرفی مایکروسافت اعلام کرد مذاکرات اولیه را برای خرید اپلیکیشن چینی با دونالد ترامپ انجام داده است و تا ۱۵ سپتامبر مذاکرات با بایت دنس را نهایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال