توییتر و بلومبرگ برای استریم شبانه‎روزی اخبار با هم همکاری می‎کنند

توئیتر پلت‎فرم واقعا قابل قبولی برای دریافت اخبار به روز است و نشریه‎هایی همانند با Bloomberg نیز اگر بخواهید اطلاعات جامعی کسب کنید، منابع خبری عالی به شمار می‎روند. گرچه به نظر می‎رسد کاربران قادر خواهند بود دوتا از بهترین‎های جهان در این خصوص را در کنار هم ببینند، چون اعلام شده است توئیتر و […]

توئیتر پلت‎فرم واقعا قابل قبولی برای دریافت اخبار به روز است و نشریه‎هایی همانند با Bloomberg نیز اگر بخواهید اطلاعات جامعی کسب کنید، منابع خبری عالی به شمار می‎روند. گرچه به نظر می‎رسد کاربران قادر خواهند بود دوتا از بهترین‎های جهان در این خصوص را در کنار هم ببینند، چون اعلام شده است توئیتر و Bloomberg قصد دارند برای استریم شبانه‎روزی اخبار با هم همکاری کنند.

براساس گفته‎ی جاستین اسمیت، مدیرعامل اجرایی Bloomberg Media “تمرکز این همکاری بر اخبار مهم برای یک مخاطب هوشمند در اطراف جهان خواهد بود و به نسبت شبکه‎ی فعلی ما موارد وسیع‎تری را در نظر می‎گیرد.” این کانال خبری که نام رسمی آن‎ هنوز اعلام نشده است از پاییز آغاز به کار می‎کند.

در رابطه با محتوا، فقط دوباره پخش کردن اخبار Bloomberg TV نخواهد بود، بلکه به جای آن از گزارش‎های خبری زنده از منابع اطلاعاتی Bloomberg در اطراف جهان استفاده می‎کند به همراه ویدئوهایی که توسط توئیتر انتخاب و تایید شده است. این حرکت بدون شک برای توئیتر بسیار اقدام بزرگی است چون این شرکت در رقابت با شرکت‎هایی همانند با فیس‎بوک قرار دارد که آن‎ها ‎نیز به دنبال استریم ویدئوهای زنده‎ی بیشتری هستند.

آنتونی نوتو، مدیرعامل بخش مالی و مدیرعامل اجرایی توئیتر گفته است “ما واقعا فکر می‎کنیم می‎توانیم به مخاطبینی دست پیدا کنیم که برای مشاهده‎ی تلویزیون پول پرداخت نمی‎کنند و در حال حرکت به تماشای تلویزیون می‎پردازند و ما فکر می‎کنیم که Bloomberg در ابتدا می‎تواند همکار عالی برای ما محسوب شود.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال