توییتر بطور رسمی از عرضه قابلیت ویرایش پست ها خبر داد

پیش از این توییتر از قابلیت ویرایش پست ها برای قرارگیری در دسترس عموم خبر داده بود اکنون نیز این پلتفرم به طور رسمی اعلام کرد این قابلیت به طور عمومی عرضه خواهد شد. به نظر می رسد توییتر از سال گذشته تاکنون تمرکز خود را روی این ویژگی قرار داده تا آن را عرضه […]

پیش از این توییتر از قابلیت ویرایش پست ها برای قرارگیری در دسترس عموم خبر داده بود اکنون نیز این پلتفرم به طور رسمی اعلام کرد این قابلیت به طور عمومی عرضه خواهد شد. به نظر می رسد توییتر از سال گذشته تاکنون تمرکز خود را روی این ویژگی قرار داده تا آن را عرضه کند و ارتباطی به نظر سنجی ایلان ماسک نداشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییت اخیر اکانت رسمی این پلتفرم از آزمایش قابلیت ویرایش پست ها برای کاربران سرویس توییتر بلو خبر می دهد. در این قابلیت کاربران می‌توانند خطاهای موجود در توییت های خود را بدون حذف پست و از دست دادن پاسخ ها انجام دهند.

جی سالیوان معاون بخش محصولات توییتر در یک رشته توییت اعلام کرد قابلیت ویرایش پست ها از پردرخواست ترین قابلیت در سال‌های اخیر بوده و به همین دلیل توییتر تلاش داشته تا در یک سال گذشته آن را با روش ایمن پیاده سازی کند. از طرفی امکان سوء استفاده از این قابلیت بدون محدودیت زمانی و شفافیت پیرامون تغییرات محتوایی به شکل نادرست وجود داشته است. به همین دلیل تلاش شده تا این ویژگی با رعایت یکپارچگی گفتگو های عمومی انجام گیرد.

البته مدیرعامل پیشین توییتر نظر مثبتی نسبت به این قابلیت نداشته است. وی در سال ۲۰۱۸ در مورد اضافه شدن این قابلیت ابراز نگرانی کرده بود و حتی اعلام کرد این قابلیت هیچگاه به پلتفرم توییتر نخواهد آمد. اما مدیرعامل جدید توییتر در زمان ۱ آوریل و طی توییتی از کار روی دکمه ویرایش خبر داد. در چند روز گذشته نیز ایلان ماسک پس از خرید سهام توییتر در مورد اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت ها از کاربران نظر خواهی کرده بود که طی آن حدود ۷۳ درصد از کاربران نظر مثبت داشتند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال