کاربران توییتر بلو می توانند به طور مستقیم از ایکس ویدیو دانلود کنند

طبق بیانیه پلتفرم ایکس یا همان توییتر سابق از این پس کاربران توییتر بلو امکان دانلود ویدیو به صورت مستقیم را خواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران سرویس اشتراکی توییتر بلو از امروز می توانند به صورت مستقیم از این پلتفرم فیلم دانلود کنند. به گفته ایکس تمامی ویدیوهایی که […]

طبق بیانیه پلتفرم ایکس یا همان توییتر سابق از این پس کاربران توییتر بلو امکان دانلود ویدیو به صورت مستقیم را خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران سرویس اشتراکی توییتر بلو از امروز می توانند به صورت مستقیم از این پلتفرم فیلم دانلود کنند. به گفته ایکس تمامی ویدیوهایی که توسط کاربران آپلود شده امکان دانلود مستقیم دارند. تنها در صورتی که آپلود کننده دانلود آن را غیر فعال کند که در اینصورت امکان دانلود آن وجود ندارد. همچنین برای کاربران زیر ۱۸ سال امکان دانلود وجود نداشته و گزینه دانلود برای آنها غیر فعال است.

طبق گزارش منتشر شده در ورج، در صورتی که کاربر در سرویس توییتر بلو یک اکانت خصوصی داشته باشد تنها افرادی که درخواست فالو آنها را پذیرفته امکان مشاهده ویدیوها و دانلود آنها را نخواهند داشت. همچنین در زمان آپلود ویدیو در توییت می توان گزینه دانلود آن را فعال کرد.

طبق موارد گفته شده اکنون کاربران توییتر بلو امکان آپلود ویدیوهای دو ساعته را دارا هستند. البته این قابلیت پیش از این مشکلاتی را برای این برنامه ایجاد کرده بود. زیرا برخی کاربران فیلم های سینمایی با مقض کپی رایت را آپلود کرده بودند.

تلاش ماسک برای جذاب کردن این پلتفرم برای کاربران و تولید کنندگان همچنان ادامه دارد. این پلتفرم در این ماه پرداختی هایی را به کاربران سرویس های اشتراکی انجام داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال