توئیتر به ویدئوهای پریسکوپ تبلیغات اضافه می‎کند

اگر جزو کاربران سرویس ویدئویی پریسکوب توئیتر هستید، خود را برای تماشای تبلیغات آماده کنید. پریسکوب به زودی پیش از پخش ویدئو، به بازدیدکنندگان تبلیغات نشان خواهد داد. توئیتر طی اظهارنظری اعلام کرده است که قصد دارد از سرویس استریم ویدئوی خود که دو سال قدمت دارد، درآمدزایی کند. برنامه‎های درآمدزایی این شرکت با نشان دادن تبلیغات، […]

اگر جزو کاربران سرویس ویدئویی پریسکوب توئیتر هستید، خود را برای تماشای تبلیغات آماده کنید. پریسکوب به زودی پیش از پخش ویدئو، به بازدیدکنندگان تبلیغات نشان خواهد داد. توئیتر طی اظهارنظری اعلام کرده است که قصد دارد از سرویس استریم ویدئوی خود که دو سال قدمت دارد، درآمدزایی کند. برنامه‎های درآمدزایی این شرکت با نشان دادن تبلیغات، هم در ویدئوهای زنده و هم بایگانی شده شروع خواهد شد.

این قضیه باعث می‎شود این شرکت منبع درآمد دیگری برای خود پیدا کند، آن هم زمانی که سهام‎داران این شرکت مجرا‎های پول‎سازی این شبکه‎ی اجتماعی را شدیدا تحت نظارت قرار داده‎اند. البته بایستی اشاره کنیم که توئیتر تنها از این قضیه سود نمی‎برد.

اکثر شرکت‎هایی که نسبت به پخش محتوا در پریسکوپ اقدام می‎کنند نیز از تبلیغات درج شده در ویدئوهای خود درآمدزایی می‎کنند. در ابتدا این تبلیغات تنها در ویدئوهای زنده‎ی محبوب مانند شوهای مد و بازی‎های ورزشی نشان داده خواهد شد.

احتمال این وجود دارد که در نهایت، کاربر معمولی پریسکوپ نیز قادر به کسب سود از پخش ویدئوهای خود به صورت زنده برای عموم باشد، قابلیتی که در حال حاضر جزئیات آن مطرح نشده است.

طول این تبلیغات متفاوت است و کاربران قادر به ردن کردن تبلیغات طولانی خواهند بود. برخی از کاربران یقینا قبل از تماشای ویدئو دوست ندارند تبلیغی مشاهده کنند ولی سایرین برای تماشای رایگان محتوا ممکن است به این قضیه تن دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال