حساب کاربری مدیر عامل توئیتر هک شد

روز گذشته حساب کاربری “جک دورسی” مدیر عامل و بنیانگذار شبکه اجتماعی توئیتر هک شد. هکرها بعد از این اقدام شروع به توئیت با مضمون های نژاد پرستانه کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از digitaltrends ، روز گذشته هکرها حساب کاربری مدیرعامل توئیتر را هک کرده و پس از […]

روز گذشته حساب کاربری “جک دورسی” مدیر عامل و بنیانگذار شبکه اجتماعی توئیتر هک شد. هکرها بعد از این اقدام شروع به توئیت با مضمون های نژاد پرستانه کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از digitaltrends ، روز گذشته هکرها حساب کاربری مدیرعامل توئیتر را هک کرده و پس از به دست گرفتن کنترل آن توهین های نژاد پرستانه ای را از یک حساب کاربری خاص ارسال کردند که دقایقی بعد توسط توئیتر حذف شد. توئیتر بعد از تائید این مطلب و دسترسی افراد غیر مجاز به حساب کاربری دورسی ، تحقیق و بررسی در این زمینه را آغاز کردند. اما هنوز علت این حادثه مشخص نشده است.

این گروه هکری که خود را جوخه خندان (Chuckling Squad) معرفی کرده اند ، پس از حمله به صفحه دورسی مدعی شدند که در مقر این شبکه اجتماعی یک بمب قرار دارد. آنها برای این اقدام از یک سرور در دیسکورد راه اندازی کرده و افراد زیادی را برای پیوستن دعوت کرده بودند که موفق نشده و این سرور نیز پس از چندی از دسترس خارج شد.

هنوز مشخص نیست که این گروه هکر به پیام های دایرکت دورسی دسترسی پیدا کرده بودند یا نه. این اقدام اولین هدف این گروه نبوده و قبلا بارها حساب افراد مشهور دیگری را نیز مورد حمله قرار داده بودند.

احتمال دار هکرها برای نفوذ از اپلیکیشنی به نام Cloudhopper استفاده کرده باشند که در مالکیت توئیتر است و جک دورسی این اپ را به حساب کاربری خود متصل کرده است. احتمال دوم استفاده از حمله جعل شماره تماس (Caller ID spoofing) است که روش متداولی هم به شمار می رود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال