مدیرعامل توییتر: این پلتفرم در وضعیت خوبی قرار دارد

مدیر عامل جدید توییتر اعلام کرد این پلتفرم در ماه گذشته بیشترین مصرف را داشته و در شرایط خوبی به سر می برد. در حالی که برخی سیاست های این شبکه اجتماعی پر هفته های گذشته باعث ترک کاربران زیادی شده بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لیندا یاکارینو، مدیر عامل توییتر […]

مدیر عامل جدید توییتر اعلام کرد این پلتفرم در ماه گذشته بیشترین مصرف را داشته و در شرایط خوبی به سر می برد. در حالی که برخی سیاست های این شبکه اجتماعی پر هفته های گذشته باعث ترک کاربران زیادی شده بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لیندا یاکارینو، مدیر عامل توییتر در توییت جدید خود با کنایه وضعیت این پلتفرم را خوب ارزیابی کرد. البته مشخص نیست منظور وی از پرمصرف ترین روزهای این پلتفرم چیست. ایلان ماسک طی توییتی آن را میزان زمان حضور کاربر در اپ موبایلی توییتر دانسته است. به گفته ماسک آمارهای منتشر شده به طور مستقیم از اندروید و iOS دریافت شده است. حتی وی از احتمال ثبت رکورد جدید در توییتر خیر داد.

پیش از این متیو پرینس، مدیرعامل کلادفلر در صفحه شخصی اش نموداری را در ارتباط با جایگاه توییتر و رده بندی ترافیکی آن منتشر کرد که از نزول رده بندی توییتر خبر می دهد. توییتر از ماه ژانویه تاکنون از جایگاه خود در رده ۳۲ به رده ۳۹ سقوط کرده است. دیوید بلسون، مدیر بخش داده ها در کلادفلر می گوید: در این نمودار احتمالا تمام مصرف کاربران در وب و اپلیکیشن های مختلف نمایش داده شده است. هر چند که نمی توان این موضوع را به طور کامل مشخص کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال