توییتر برای پیامک ارسالی در احراز هویت دو مرحله ای پول دریافت می کند

پس از ورود ایلان ماسک در توییتر روش های درآمدزایی در این شرکت نیز مانند گزینه های دیگر بسیار تغییر کرده است. جدیدترین تصمیم این پلتفرم دریافت هزینه بایت ارسال پیامک برای فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این توییتر از سرویس پولی […]

پس از ورود ایلان ماسک در توییتر روش های درآمدزایی در این شرکت نیز مانند گزینه های دیگر بسیار تغییر کرده است. جدیدترین تصمیم این پلتفرم دریافت هزینه بایت ارسال پیامک برای فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این توییتر از سرویس پولی توییتر بلو با ویژگی های بیشتر برای کاربران رونمایی کرده بود. این سرویس پولی در ازای ارائه تیک آبی و دسترسی زودتر به قابلیت های جدید ارائه شد. از دیگر ویژگی های آن می توان به امکان ویرایش توییت ها، سفارش آیکون ها برای اپ موبایل، ایتراک گذاری توییت ها و ویدئوهای طولانی اشاره کرد.

در اعلامیه جدید توییتر آمده است از تاریخ ۲۹ اسفند تنها مشترکین سرویس توییتر بلو امکان دسترسی به قابلیت احراز هویت دو مرحله ای از طریق پیامک را خواهند داشت. افراد با دستگاه اندروید برای داشتن این ویژگی در هر ماه باید ۸ دلار پرداخت کنند. همچنین کاربرانی که از این قابلیت استفاده می کنند در صورت عدم عضویت در این سرویس قابلیت دریافت پیامک برای آنها غیرفعال خواهد شد.

هنوز مشخص نیست مدیران توییتر به چه دلیلی چنین تصمیمی اتخاذ کرده اند. اما بنظر می رسد این شرکت از نظر مالی روزهای بدی را سپری می کند. به همین دلیل قصد دارد با این روش هزینه ارسال پیامک را کاهش دهد. از طرفی کاربران بیشتری را به استفاده از سرویس پولی خود ترغیب کند. البته هنوز امکان استفاده از قابلیت احراز هویت دو مرحله از روش های دیگر مانند اپلیکیشن ها وجود دارد. البته به گفته کارشناسان دریافت کد از طریق پیامک پایین ترین ضریب امنیت را دارا است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال