قابلیت Twitter Circle همانند کلوزفرند در اینستاگرام خواهد بود

توئیتر قابلیتی به نام Twitter Circle  را آزمایش می کند که همانند قابلیت کلوز فرندز در اینستاگرام است. آزمایش این قابلیت در توییتر هم اکنون توسط برخی از کاربران انجام می گیرد و آنها می توانند ۱۵۰ نفر از دوستان نزدیک خود را با کمک این قابلیت انتخاب کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

توئیتر قابلیتی به نام Twitter Circle  را آزمایش می کند که همانند قابلیت کلوز فرندز در اینستاگرام است. آزمایش این قابلیت در توییتر هم اکنون توسط برخی از کاربران انجام می گیرد و آنها می توانند ۱۵۰ نفر از دوستان نزدیک خود را با کمک این قابلیت انتخاب کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید توییتر به نام Twitter Circle توسط حساب رسمی توییتر رونمایی شد. که طی آن امکان اضافه شدن ۱۵۰ نفر از فالوور ها یا افراد دیگر به لیست دوستان وجود دارد. بدین ترتیب در هنگام استفاده از این گزینه در منوی Choose Audience به جای Everyone می توان با Twitter Circle تنها توییت موردنظر را به لیست دوستان نشان داد.

به گفته توییتر این ویژگی در مراحل آزمایش قرار داشته و تنها تعداد کمی از کاربران میتوانند از آن استفاده کنند. این افراد دیگر امکان استفاده از دکمه ریتوییت را ندارند و نمی‌توانند توییت ها را با دیگران به اشتراک بگذارند. البته امکان دانلود پست و یا تهیه اسکرین شات از توییت وجود دارد. همچنین در صورت قرارگیری کاربر در لیست دوستان نزدیک نمی‌توان از آن خارج شد. اما امکان بی صدا کردن آن هست. توئیتر برای راه اندازی این قابلیت از سه سال گذشته تلاش خود را آغاز کرده بود. در آن زمان این قابلیت با نام Trusted Friends معرفی شده بود اما پس از آن بار دیگر به نامTwitter Flock  تغییر پیدا کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال