توییتر مسدود کردن عمدی کلاینت های شخص ثالث را تایید کرد

سرانجام توییتر مسدود کردن عمدی کلاینت های شخص ثالث مانند توییت بات را تایید کرد. توییتر گفته است به عمد دسترسی به این کلاینت ها منع شده و آنها امکان استفاده از API های این شرکت را ندارند. بدین ترتیب این کلاینت های محبوب از جمله  Tweetbot ،Twitterrific و Birdie بدون کد اصلی کاربردی نخواهند […]

سرانجام توییتر مسدود کردن عمدی کلاینت های شخص ثالث مانند توییت بات را تایید کرد. توییتر گفته است به عمد دسترسی به این کلاینت ها منع شده و آنها امکان استفاده از API های این شرکت را ندارند. بدین ترتیب این کلاینت های محبوب از جمله  Tweetbot ،Twitterrific و Birdie بدون کد اصلی کاربردی نخواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حساب رسمی توییتر اخیراً توییتی را منتشر کرده که در آن اعلام شد این شرکت قصد دارد قوانین دیرینه در رابطه با API را اجرا کند. این قوانین ممکن است باعث ایجاد تغییراتی شود و یا طی آن برنامه ها کار نکند.

با غیرقابل استفاده شدن برنامه های شخص ثالث در توییتر احتمال وجود نوعی باگ که باعث قطع شدن آنها شده بود، داده شد. این عدم دسترسی مربوط به محبوب ترین کلاینت های توییتر بوده است و عدم دسترسی آنها API های توییتر می تواند نشان دهنده یک خطای داخلی باشد. اما اکنون توییتر اعتراف کرد که به صورت عمدی چنین تصمیمی گرفته است.

پیش از این نیز نشریه اینفورمیشن پیام هایی را از کانال اسلک توییتر منتشر کرده بود که نشان می داد این شرکت نسبت به این موضوع آگاه بوده است و در واقع در این اقدام با توییتر همکاری داشته است. با استناد به بیانیه توییتر در رابطه با منع کردن برنامه های شخص ثالث هنوز لینکی از قوانین گفته شده منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال