توییتر با جنبش تئوری توطئه راست تندرو مقابله می کند

توییتر اعلام کرده است با جنبش تئوری توطئه راست تندرو به نام کیوانان QAnon مقابله خواهد کرد. به همین منظور تاکنون ۷ هزار حساب توییتر که از این جنبش پیروی میکرده است مسدود شده و همچنین ۱۵۰ حساب دیگر نیز به حالت محدود درآمده است‌. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به […]

توییتر اعلام کرده است با جنبش تئوری توطئه راست تندرو به نام کیوانان QAnon مقابله خواهد کرد. به همین منظور تاکنون ۷ هزار حساب توییتر که از این جنبش پیروی میکرده است مسدود شده و همچنین ۱۵۰ حساب دیگر نیز به حالت محدود درآمده است‌.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از NBC News، توییتر اعلام کرده کلیه محتوای مربوط به جنبش را برچسب گذاری خواهد کرد و طبق قوانین این پلتفرم تمامی اکانت هایی که لینک های مرتبط با این جنبش را منتشر کنند مسدود خواهند شد. همچنین این حسابها در جستجو قرار نمی گیرند و در موضوعات ترند شده نیز نقشی ندارند.

QAnon یک جنبش راست افراطی در آمریکا است که مدعی شده یک دولت پنهان در ایالات متحده علیه ترامپ و هواداران او وجود دارد. خطر این جنبش از آن جهت است که می تواند در انتخابات ۲۰۲۰ موثر باشد. این جنبش معتقد است دونالد ترامپ با سیاست‌مداران دموکرات متهم به قاچاق کودکان مبارزه می کند. پیش از این فیسبوک نیز با مشکلات مربوط به این جنبش مواجه شده بود و با وجود حذف برخی گروههای وابسته همچنان فعالیت آنها در این شبکه اجتماعی ادامه دارد.

توییتر اعلام کرده با وجود مسدود سازی بسیاری از اکانت های مربوط به این جنبش هنوز طرفداران این جنبش کاربران توییتر را آزار می‌دهند. در آینده قوانین جدیدی برای مبارزه با اشتراک گذاری لینک های این جنبش وضع خواهد شد و تعداد حساب‌های مسدود نیز به بیش از ۷۰۰۰ خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال