توئیتر امکان خرید اشتراک در پلت‎فرم TweetDeck را در اختیار کاربران قرار می‎دهد

اگر یکی از کاربران معمولی توئیتر هستید، احتمالا تنها کاری که می‎کنید ارسال توئیت است. اپلیکیشن پیش‎فرض توئیتر یقینا برای تمامی کارهای شما کافی است، یعنی بررسی توئیت افرادی که دنبال می‎کنید و نمی‎کنید. گرچه اگر کاربری هستید که اکانت یک برند در توئیتر را مدیریت کرده یا روزانه فعالیت خود را تا حد زیادی […]

اگر یکی از کاربران معمولی توئیتر هستید، احتمالا تنها کاری که می‎کنید ارسال توئیت است. اپلیکیشن پیش‎فرض توئیتر یقینا برای تمامی کارهای شما کافی است، یعنی بررسی توئیت افرادی که دنبال می‎کنید و نمی‎کنید. گرچه اگر کاربری هستید که اکانت یک برند در توئیتر را مدیریت کرده یا روزانه فعالیت خود را تا حد زیادی معطوف به این شبکه‎ی اجتماعی می‎کند، یقینا نیاز به ابزارهای پیشرفته‎تری دارید.

در حقیقت این چیزی است که توئیتر فرض می‎کند، چون به دنبال ارسال یک ارزیابی از طریق ایمیل به کاربران، که البته در ابتدا این ارزیابی از طریق Andrew Tavani منتشر شد، به نظر می‎رسد که توئیتر در نظر دارد که شاید امکان مشترک شدن برای استفاده از قابلیت‎های پیشرفته‎تر TweetDeck را در اختیار آن‎ها قرار دهد، پلت‎فرمی که توئیتر در حدود 6 سال قبل خریداری کرد و از نظر خیلی از افراد توسط این شرکت به فراموشی سپرده شده است.

طبق محتوای این ایمیل، قابلیت‎های پیشرفته نظیر هشدارها، trendها، بررسی فعالیت، آنالیز پیشرفته، ابزار ایجاد پست و ارسال آن و موارد بیشتر قسمتی از امکاناتی است که در اختیار مشترکین این پلت‎فرم قرار داده می‎شود. براساس گفته‎ی Tavani، توئیتر در حال محک زدن این قابلیت با هزینه‎ای برابر با 20 دلار برای اشتراک ماهیانه است که باید پذیرفت برای برندها قیمت اندکی است و می‎تواند هم‎چنین به این شرکت کمک کند به منبع درآمد جدیدی دست یابد.

این خبر به این معنا نیست که توئیتر این طرح را اجرا خواهد کرد، بلکه ایده‎ای را نشان می‎دهد که این شبکه‎ی اجتماعی در حال محک زدن است. توئیتر در اطلاعیه‎ای که به دست وب‎سایت TechCrunch افتاده است، صحت این ایمیل را تایید کرده و در متن آن چنین آورده شده است “ما در حال بررسی این ارزیابی به منظور محک زدن یک نسخه‎ی پیشرفته‎تر و جدید Tweetdeck هستیم. ما به طور منظم تحقیقاتی کاربری را انجام می‎دهیم تا بازخورد تجربه‎ی افراد از توئیتر را متوجه شویم و در تصمیم‎هایی که برای سرمایه‎گذاری می‎گیریم به شکل آگاهانه‎تر عمل کنیم، ما در حال ارزیابی چندین روش هستیم تا به واسطه‎ی آن‎ها پلت‎فرم Tweetdeck برای افراد حرفه‎ای و متخصصین از ارزش بیشتری برخوردار شود.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال