توییتر به مشکل جدید در سیستم کپی رایت و آپلود فیلم ها دچار شد

توییتر پس از مالکیت ایلان ماسک مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته است. یکی از مشکلات ایجاد شده اخیر اختلال در سیستم تشخیص خودکار کپی رایت است. با ایجاد این مشکل اکنون کاربران فیلم های کامل در بخش فیلم های دو دقیقه ای آپلود می کنند. این سیستم قادر است محتواهای دارای حق کپی رایت […]

توییتر پس از مالکیت ایلان ماسک مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته است. یکی از مشکلات ایجاد شده اخیر اختلال در سیستم تشخیص خودکار کپی رایت است. با ایجاد این مشکل اکنون کاربران فیلم های کامل در بخش فیلم های دو دقیقه ای آپلود می کنند. این سیستم قادر است محتواهای دارای حق کپی رایت را تشخیص داده و آنها را بردارد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود اخراج تعداد زیادی از کارمندان این شبکه اجتماعی و همچنین استعفای شمار زیادی از آنها، این شبکه اجتماعی همچنان در حال ادامه فعالیت خود است.

طبق گزارش منتشر شده توسط فوربز، چند ساعتی از ایجاد اختلال در سیستم تشخیص محتوای کپی رایت می گذرد. بطوری که اکنون یکی از کاربران این شبکه اجتماعی توانسته است مجموعه The Fast and the Furious را در پنجاه قسمت دو دقیقه ای آپلود کند.

پس از اختلال در این سیستم امکان آپلود ویدیوهای دارای حق کپی رایت براحتی انجام میگیرد. البته حساب کاربری افراد تعلیق میشود اما این رویکرد توییتر در این مواقع نبوده است. زیرا در صورت انتشار محتوای دارای کپی رایت ر این شبکه اجتماعی تنها امکان مشاهده محتوا وجود نداشت و توییت و حساب کاربری همچنان باقی بود. اما در حال حاضر به نظر می رسد حساب کاربر بطور دستی تعلیق شده است.

حتی پس از تعلیق حساب مورد نظر همچنان امکان مشاهده ویدیوی آپلود سبچده از طریق نسخه موبایلی وجود داشت. همه این اتفاقات نشان دهنده اختلال در سیستم تشخیص خودکار کپی رایت است. کاربران دیگر نیز اکنون در حال آپلود فیلم های دو دقیقه ای در یک رشته توییت هستند.

ماسک پیش از این اعلام کرده بود در سرویس توییتر بلو زمان ویدیوها افزایش خواهد یافت. اما با وجود اختلال در عملکرد این سیستم مشکلات بیشماری برای این شبکه اجتماعی ایجاد خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال