قابلیت استوری‌های ناپدید شونده به توئیتر می آید

توئیتر در حال تست حالتی است که مانند استوری اینستاگرام بوده و کاربران می توانند پست هایی با عمر یکروزه منتشر کنند. این قابلیت که Fleets نام دارد، بعد از 24 ساعت بطور خودکار پاک خواهد شد. این قابلیت اکنون تنها برای کاربران برزیل فعال است و در نهایت برای تمامی کاربران نیز فعال خواهد […]

توئیتر در حال تست حالتی است که مانند استوری اینستاگرام بوده و کاربران می توانند پست هایی با عمر یکروزه منتشر کنند. این قابلیت که Fleets نام دارد، بعد از 24 ساعت بطور خودکار پاک خواهد شد. این قابلیت اکنون تنها برای کاربران برزیل فعال است و در نهایت برای تمامی کاربران نیز فعال خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، توئیتر این قابلیت خود را کاملا شبیه به استوری اینستاگرام طراحی کرده است. این قابلیت در آینده می تواند بسیاری از کاربردهای توئیتر برای کاربران را دچار تغییر کند. قابلیت فلیت بر پایه متن و تا 280 کاراکتر قابل انتشار است. همچنین عکس ها، گیف ها و ویدئوها نیز میتواند ضمیمه فلیت شوند.

توئیتر این ایده را برای کاربرانی که می خواهند عقاید و نظرات خود را بطور موقت منتشر کنند، تدارک دیده است. فلیت ها شبیه به یک تایم لاین در بالای صفحه ظاهر خواهند شد. همچنین پاسخ به فلیت ها بصورت پیام خصوصی برای منتشر کننده فلیت ارسال خواهد شد. توئیتری از این از دکمه ویرایش در توئیتر اجتناب کرده بود. زیرا معتقد بود که این عمل موجب کاهش انتشار توئیت خواهد شد. الیته این نگرانی با ابداع فلیت نیز همچنان برقرار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال