توئیتر هزاران حساب کاربری علیه ایران را مسدود کرد

این شبکه اجتماعی صبح امروز اعلام کرد ، هزاران حساب کاربری حمله کننده به ایران ، قطر و یمن را مسدود کرده است. این حساب ها عمدتا  از کشورهای امارات متحده عربی، مصر و عربستان بودند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، توئیتر در گزارشی اعلام کرد که بیش از 4 هزار حساب […]

این شبکه اجتماعی صبح امروز اعلام کرد ، هزاران حساب کاربری حمله کننده به ایران ، قطر و یمن را مسدود کرده است. این حساب ها عمدتا  از کشورهای امارات متحده عربی، مصر و عربستان بودند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، توئیتر در گزارشی اعلام کرد که بیش از 4 هزار حساب کاربری که علیه کشورهای ایران ، قطر و یمن فعالیت میکردند ، شناسایی و مسدود شدند. از اقدامات حساب های کاربری مسدود شده   ، انتشار مطالبی در حمایت از دولت عربستان بوده است. اکثر حساب ها مربوط به شرکت خصوصی دات دو (DotDev) بوده که در مصر و امارات قرار دارد. این شرکت از طریق توئیتر شناسایی و تمامی حساب های کاربری مربوط به آن مسدود شد.

در ادامه این گزارش آمده است که 6 حساب کاربری مربوط به دولت عربستان نیز شناسایی و بسته شد. این حساب کاربری که به عنوان یک خبرگزاری مستقل معرفی شده بود ، مطالبی در مورد حمایت از دولت عربستان منتشر میکرده است. توئیتر همچنین حساب کاربری سعود القحطانی مشاور پیشین محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و مظنون به شرکت در قتل جمال خاشقچی را به دلیل نقض قوانین این شبکه اجتماعی مسدود کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال