توییتر برای تبدیل شدن به ایکس موانع زیادی پیش رو دارد

گزارش های اخیر نشان می دهد توییتر امکان تبدیل شدن به X را نخواهد داشت. زیرا حداقل ۳۰۰ شرکت در ایالات متحده از این نماد به نوعی در محصولات و خدمات خود استفاده کرده اند. حتی متا و مایکروسافت نیز در این دسته از شرکت ها قرار دارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

گزارش های اخیر نشان می دهد توییتر امکان تبدیل شدن به X را نخواهد داشت. زیرا حداقل ۳۰۰ شرکت در ایالات متحده از این نماد به نوعی در محصولات و خدمات خود استفاده کرده اند. حتی متا و مایکروسافت نیز در این دسته از شرکت ها قرار دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از جمله شرکت های بسیاری که نام ایکس را در اختیار دارند می توان به متا و مایکروسافت اشاره کرد. بنابراین ماسک در انجام این تغییر نام با چالش های زیادی مواجه خواهد بود. از سال ۲۰۰۳ تاکنون مایکروسافت مالکیت علامت تجاری X را در اختیار دارد. زیرا از آن برای استودیوی بازی سازی خود با نام ایکس باکس به ثبت رسانده بود.

متا نیز در سال ۲۰۱۹ این برند را با رنگ های سفید و آبی و تحت مالکیت خود به ثبت رسانده بود. در هر صورت ماسک باید برای تغییر نام فعلا تنها به طراحی آن بسنده کند تا با مشکلات قانونی مواجه نشود. یک وکیل دادگستری در مصاحبه با رویترز اعلام کرد محافظت از نام تجاری که تنها از یک حرف تشکیل شده بسیار دشوار بوده و اکنون ماسک تنها می تواند از آن در لوگوی خود استفاده کند و نماد تنها نیز مشخصاتی نخواهد داشت. هنوز مشخص نیست ماسک برای رسیدن به هدف خود چه روشی را انتخاب خواهد کرد. هنوز مشخص نیست این فرد می تواند این نام تجاری را برای خود حفظ کند یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال