توییتر به صورت آزمایشی قابلیت استفاده از متن جایگزین را به کاربران اطلاع رسانی میکند

قابلیت جدید توییتر به کاربران در مورد اضافه کردن متن جایگزین در توییت های حاوی تصاویر هشدار می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در قابلیت جدید آزمایشی توییتر متن جایگزین برای عکس های یک توییت توسط این شبکه اجتماعی به کاربر اطلاع رسانی می‌شود. حساب رسمی توییتر در آخرین پست خود […]

قابلیت جدید توییتر به کاربران در مورد اضافه کردن متن جایگزین در توییت های حاوی تصاویر هشدار می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در قابلیت جدید آزمایشی توییتر متن جایگزین برای عکس های یک توییت توسط این شبکه اجتماعی به کاربر اطلاع رسانی می‌شود. حساب رسمی توییتر در آخرین پست خود می نویسد در صورت فراموشی اضافه کردن توضیحات تصویر و با فعال کردن سیستم یادآور در آینده، لطف بزرگی برای همه در توییتر خواهد بود. در واقع روشن کردن آن برای همه میتواند به دیگران نیز کمک کند.

استفاده از متن جایگزین یا همان alt text به کاربر اجازه می‌دهد تا توضیحاتی را برای عکس های خود ارائه کند. برخی اوقات نیز در صورت عدم بارگیری درست تصاویر تنها توضیحات برای کاربران ظاهر می شود. در صورت نوشتن متن جایگزین تصویر برای افراد نابینا و کم‌بینا به صورت صوتی پخش میشود. قرارگیری این ویژگی جدید در قسمت تنظیمات حساب کاربری و گزینه Accessibility قرار دارد. با مراجعه به سربرگ Images می توان این نمایش هشدار را فعال کرد. به گفته سخنگوی توئیتر این ویژگی با گروه کوچکی از کاربران در اندروید، iOS و وب به صورت آزمایشی آغاز شده است و برنامه‌های عرضه آن نیز طی هفته‌های آینده گسترده تر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال