Twitter Lite منتشر شد

توئیتر روز گذشته یک نسخه‎ی سریع‎تر از وب‎سایت خود برای دستگاه‎های موبایل را به منظور صرفه‎جویی در مصرف اینترنت منتشر کرد. بدین ترتیب سومین پلت‎فرم بزرگ اینترنت بعد از اپلیکیشن‎های Facebook Lite و YouTube Go یوتیوب در روند صرفه‎جویی در مصرف اینترنت سهیم می‎شود. این شرکت در وبلاگ‎ رسمی خود اعلام کرد که 45 درصد […]

توئیتر روز گذشته یک نسخه‎ی سریع‎تر از وب‎سایت خود برای دستگاه‎های موبایل را به منظور صرفه‎جویی در مصرف اینترنت منتشر کرد. بدین ترتیب سومین پلت‎فرم بزرگ اینترنت بعد از اپلیکیشن‎های Facebook Lite و YouTube Go یوتیوب در روند صرفه‎جویی در مصرف اینترنت سهیم می‎شود.

این شرکت در وبلاگ‎ رسمی خود اعلام کرد که 45 درصد اتصال‎های موبایل هم‎چنان در شبکه‎های “2G” صورت می‎گیرد. به همین منظور این شرکت آدرس اینترنتی mobile.twitter.com را از نظر سرعت و مسیریابی بهینه کرده است. حال این سایت برای دستگاه‎های موبایل به نسبت گذشته 30 درصد سریع‎تر باز شده و با ارائه‎ی قابلیت‎های کلیدی به کاربران، تایم‎لاین، توئیت‎ها، پیام‎های مستقیم، ترندها، نوتیفیکیشن‎ها و موارد متعدد دیگر، مسیریابی را سریع‎تر می‎کند. در بیشتر از 40 درصد مصرف داده صرفه‎جویی می‎شود و به دنبال بهینه‎سازی نسخه‎ی موبایل وب‎سایت توئیتر، زمانی که کاربر بر روی تصویر پروفایل خود و گزینه‎ی Data Saver کلیک می‎کند، تا 70 درصد این مقدار افزایش می‎یابد.

اگر جزو کاربران آخرین نسخه‎ی مرورگر کروم گوگل در سیستم‎عامل اندروید هستید، این مرورگر از شما می‎خواهد یک بوکمارک را بر روی صفحه‎ی هوم دستگاه خود اضافه کنید که مشابه با یک اپلیکیشن عمل می‎کند. هم‎چنین می‎توانید هشدارها و نوتیفیکیشن‎ها را دریافت کنید. اپلیکیشن Twitter Lite زمانی که ارتباط اینترنتی کاربر ضعیف است حتی پشتیبانی از محتوای آفلاین را نیز ارائه می‎دهد.

توئیتر هم‎چنین همکاری خود با شرکت Vodafone در هند را به منظور تبلیغ Twitter Lite ارائه کرد تا آن‎دسته از مشتریانی که خواهان دریافت نتایج زنده‎ی مسابقات ورزشی هستند بتوانند این امکان را در اختیار داشته باشند.

می‎بایست اشاره کنیم که حتی اگر Twitter Lite به عنوان یک اپلیکیشن برای کروم عمل کند، این نسخه‎ی صرفه‎جویی کننده در مصرف داده تنها آپگریدی برای نسخه‎ی موبایل به شمار می‎رود. اپلیکیشن توئیتر در پلی‎استور گوگل دارای گزینه‎ی Date Saver نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال