توئیتر با تغییر در هشتگ ها آنها را غیرقابل کلیک می کند

هشتگ در شبکه اجتماعی توئیتر بخش مهم و ویژه ای را به خود اختصاص داده است. با این وجود بنظر می رسد این شرکت قصد دارد با اجرای تغییرات جدید هشتگ ها را ازبین ببرد. از دیگر تغییرات این پلتفرم سخت گیری بیشتر در رابطه با نمایش محتوا برای افراد زیر ۱۸ سال است. به […]

هشتگ در شبکه اجتماعی توئیتر بخش مهم و ویژه ای را به خود اختصاص داده است. با این وجود بنظر می رسد این شرکت قصد دارد با اجرای تغییرات جدید هشتگ ها را ازبین ببرد. از دیگر تغییرات این پلتفرم سخت گیری بیشتر در رابطه با نمایش محتوا برای افراد زیر ۱۸ سال است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جین مانچون ونگ برای اولین بار در مورد تغییرات آینده توئیتر خبر داد. تغییراتی که باعث غیرقابل کلیک کردن هشتگ ها خواهد شد. در حال حاضر با کلیک روی هشتگ ها می توان توییت های مربوط به آن را مشاهده کرد.

هنوز دلیل این تغییرات مشخص نشده است. اما ونگ در مورد این سیاست میگوید: احتمالا توئیتر هش فلک ها را باز می‌گذارد. البته این هشتگ ها معمولا به شکل آیکون خاص دیده میشوند و برندها در ازای پرداخت پول آن را دریافت می کنند. هنوز به طور قطع مشخص نشده است که توییتر چه زمانی این برنامه را اجرایی خواهد کرد.

توئیتر در روزهای اخیر از کاربران خواسته است تا تاریخ تولد خود را وارد کنند. بنظر می رسد این موضوع نیز به سیاست های این شرکت برای حفظ ایمنی کاربران در مقابل محتواهای حساس ارتباط دارد. سخنگوی توئیتر می گوید: ما در حال ارائه قابلیتی هستیم که با کمک آن محتواهای حساس برای افراد زیر ۱۸ سال محدود خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال