توییتر تیک تایید را با رنگ های مختلف منتشر می کند

طبق اعلام ایلان ماسک تیک تایید توییتر به زودی با رنگ های مختلف با هدف رفع مشکلات جعل هویت ارائه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیک تایید توییتر و روند دریافت آن از روز ۱۱ آذر برای شناسایی هویت کاربران و جلوگیری از جعل آن ارائه خواهد شد. ایلان ماسک […]

طبق اعلام ایلان ماسک تیک تایید توییتر به زودی با رنگ های مختلف با هدف رفع مشکلات جعل هویت ارائه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیک تایید توییتر و روند دریافت آن از روز ۱۱ آذر برای شناسایی هویت کاربران و جلوگیری از جعل آن ارائه خواهد شد.

ایلان ماسک در توییت اخیر خود برنامه های جدید احراز هویت توییتر را دردناک، ولی ضروری خواند. علاوه بر آن تیک تایید دیگر به یک رنگ نیست و در رنگ های مختلف در دسترس قرار می‌گیرد. تیک تایید برای حساب شرکت ها به رنگ طلایی و اکانت های دولتی نیز تیک خاکستری رنگ خواهند داشت. تیک آبی نیز به حساب های شخصی تعلق دارد.

پس از خریداری توییتر توسط ایلان ماسک هزینه اشتراک سرویس توییتر بلو به ۸ دلار افزایش یافت. البته پس از آن تعداد مشترکان این بخش افزایش داشت. به رغم هشدار بخش ایمنی و اعتماد توییتر، این سرویس بیشتر به افزایش حساب های تایید شده جعلی منجر شد. همچنین علاقه تبلیغ کنندگان نیز برای تبلیغ در این شبکه اجتماعی از بین رفت. با این حال ماسک قصد دارد تنها پس از اطمینان از عدم وجود جعل هویت این سرویس را فعال کند.

ماسک پیش از این نیز از علاقه خود به استفاده از رنگ های متفاوت برای سازمان ها و افراد در سرویس جدید این پلتفرم گفته بود. در حال حاضر نیز جزئیات آن برای اولین بار اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال