توییتر پیشنهاد خرید ثروتمندترین فرد جهان را مجدداً بررسی می کند

پیش از این ایلان ماسک مدعی خرید کل سهام توئیتر به قیمت ۴۳ میلیارد دلار شده بود. وی در زمان اندکی سرمایه لازم برای خرید را نیز به دست آورد. خبرهایی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد توییتر قصد دارد مجدداً پیشنهاد ایلان ماسک را بررسی کرده و مذاکراتی را با وی انجام دهد. […]

پیش از این ایلان ماسک مدعی خرید کل سهام توئیتر به قیمت ۴۳ میلیارد دلار شده بود. وی در زمان اندکی سرمایه لازم برای خرید را نیز به دست آورد. خبرهایی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد توییتر قصد دارد مجدداً پیشنهاد ایلان ماسک را بررسی کرده و مذاکراتی را با وی انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از وال استریت ژورنال، توییتر درحالی بررسی مجدد پیشنهاد ثروتمندترین فرد جهان را مد نظر قرار می‌دهد که از آغاز مذاکرات خود با ماسک نیز خبر داده است. با وجود احتمال مذاکره در مورد این معامله هنوز موانع پیچیده‌ای برای خرید کل سهام توییتر توسط ایلان‌ماسک وجود دارد.

 البته این شبکه اجتماعی در مورد این موضوع اظهار نظری نکرده است و کسی از جزئیات مذاکرات نیز مطلع نیست. اما پیشنهاد اولیه ماسک برای خرید کل سهام توییتر با پاسخ بررسی دقیق و جامع توییتر همراه بود و احتمالاً مذاکرات آنها نیز در آینده با جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.

طبق اطلاعاتی که یکی از منابع فعال به رویترز داده است احتمالاً بررسی مجدد شامل تحقیقات نظارتی فعال علیه ماسک در زمینه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده خواهد بود. از طرفی چنین تحقیقاتی میتواند مانع از مذاکرات طرفین شود. احتمالا توییتر نتیجه بررسی‌ها را نیز در جلسه اعلام درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد کرد. در هر صورت احتمال رد این پیشنهاد توسط این شبکه اجتماعی زیاد است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال