توییتر ارسال پیام خصوصی توسط کاربران عادی را محدود کرد

از این پس کاربران عادی در توییتر برای ارسال پیام با محدودیت مواجه هستند. توییتر اعلام کرد با هدف مقابله با اسپم و پیام های تبلیغاتی تعداد پیام های خصوصی برای کاربران عادی را کاهش داده است. این محدودیت برای کاربران سرویس بلو انجام نشده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییت […]

از این پس کاربران عادی در توییتر برای ارسال پیام با محدودیت مواجه هستند. توییتر اعلام کرد با هدف مقابله با اسپم و پیام های تبلیغاتی تعداد پیام های خصوصی برای کاربران عادی را کاهش داده است. این محدودیت برای کاربران سرویس بلو انجام نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییت جدید صفحه پشتیبانی این پلتفرم این تغییرات را با هدف کاهش پیام های اسپم معرفی کرده است. طبق این اعلامیه اکانت های بدون تیک آبی در طول روز از نظر ارسال پیام خصوصی با محدودیت مواجه هستند. این پلتفرم به کاربران عادی پیشنهاد داده برای ارسال پیام های خصوصی بیشتر باید اشتراک سرویس بلو را خریداری کنند. این محدودیت از روز گذشته اعمال شده وای هنوز تعداد پیام های قابل ارسال توسط کاربران عادی هنوز مشخص نشده است.

ماسک از زمان آغاز به کار در توییتر برنامه های خود را برای مبارزه با اسپم آغاز کرد. البته بسیاری نیز این اقدام را با هدف فروش اشتراک بلو توسط توییتر دانسته اند. اما باید توجه داشت که ماسک پیش از این و در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد در صورت تصاحب توییتر تلاش خود را برای مقابله با بات های اسپم آغاز خواهد کرد.‌

از دیگر تغییرات این پلتفرم دریافت پیام خصوصی از افرادی است که آنها را دنبال می کنند. اما کاربران اشتراک بلو حتی از افرادی که آنها را دنبال نمی کنند نیز پیام دریافت خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال