توییتر طراحی نزدیک به لبه برای تصاویر و ویدئوهای تایم لاین را آزمایش می کند

توییتر قصد دارد طراحی جدیدی برای تصاویر و ویدئو های تایم لاین ایجاد کند و به گفته این شرکت هم اکنون این ایده در مرحله آزمایش قرار دارد. این طراحی قرار است تمام صفحه نمایشگر را در قسمت تایم لاین و ویدئوها بپوشاند. همچنین کاربر برای ادیت توئیت خود نیز فضای بیشتری خواهد داشت. به […]

توییتر قصد دارد طراحی جدیدی برای تصاویر و ویدئو های تایم لاین ایجاد کند و به گفته این شرکت هم اکنون این ایده در مرحله آزمایش قرار دارد. این طراحی قرار است تمام صفحه نمایشگر را در قسمت تایم لاین و ویدئوها بپوشاند. همچنین کاربر برای ادیت توئیت خود نیز فضای بیشتری خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدف از تغییرات اخیر در طراحی جدید پشتیبانی بهتر در قسمت گفتگوهای بصری و متنی است تا کاربر بتواند احساس بهتری داشته باشد.

به گفته توییتر هم اکنون این ویژگی در iOS در حال آزمایش است. در این طراحی عرض تایم لاین افزایش پیدا کرده و به این ترتیب برای مشاهده تصاویر و گیف ها فضای بیشتری نیز وجود دارد. هنوز مشخص نیست که توئیتر چه زمانی این قابلیت را برای دیگر کاربران نیز فعال می‌کند. هم اکنون این ویژگی به صورت آزمایشی در اختیار عده محدودی از کاربران قرار دارد.

 پیش از این نیز توئیتر نگرانی هایی را پیرامون قابلیت برش تصاویر ایجاد کرده بود.بطوریکه برخی ها این قابلیت را همراه عملکرد متعصبانه همراه دانسته بودند. اما پس از آن و در اوایل سال جاری میلادی این الگوریتم را به طور کامل حذف کرد. طرح جدید تایم لاین نیز با تمرکز بیشتر بر روی محتواهای دیداری می تواند به کاهش مشکلات این پلتفرم در مورد تعصبات اجتماعی کمک کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال